Ubrania mają moc budzenia emocji. Answear.com wie o tym doskonale, traktując modę jako punkt wyjścia do opowiedzenia niezwykłych historii. Sięgając po czerwień – najmodniejszy kolor na jesień-zimę 2024, nie tylko rozpala wyobraźnię, ale tworzy manifest siły, pasji i indywidualności.
Czerwień to zdecydowanie kolor tego sezonu. Od ciemnych, burgundowych tonów po jasne, żywe akcenty – projektanci wykorzystują ją w swoich kolekcjach na wiele sposobów, łącząc z tradycyjnymi krojami i nowoczesnymi detalami. Po ten wielowymiarowy kolor sięgnęła również marka Answear, czyniąc go głównym bohaterem swojej najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2024.
Czerwień kolorem jesieni 2024 w kampanii Answear.com
Czerwony total look Fatimy Brunengo to prawdziwa eksplozja energii i pewności siebie. Answear sięga po najbardziej pożądany kolor tego sezonu, ustanawiając go prawdziwym manifestem siły i niezależności. Kolor czerwony odgrywa w kampanii ważną rolę – symbolizuje twórczą energię i pasję zgodną ze strategicznymi celami marki Answear.com. W tym sezonie stawiamy na intensywne emocje i wyrazistą ekspresję, które przenikają całą kampanię – podkreśla Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.
Ubierz życie w to, co cenne. Nowa kampania Answear na jesień 2024
W nowej kampanii Answear przenosimy się do słonecznej Lizbony. To właśnie tam, pod okiem reżyserki Stelly Consonni, powstały wyjątkowe kadry, które doskonale przenoszą atmosferę tego malowniczego miejsca, uchwycając jednocześnie piękno codziennych chwil i emocji, jakie im towarzyszą. – Stella ma niezwykły dar przekładania emocji na obraz – to, co widzimy na ekranie, to nie tylko moda, ale i życie samo w sobie – dodaje Marta Sawicka. Na fali wyjątkowych emocji, Answear stworzył kampanię pod hasłem Ubierz życie w to, co cenne. To przesłanie podkreśla tylko, iż moda jest obecna przy nas w najważniejszych chwilach naszego życia, będąc tłem dla wspomnień, które zostają z nami na zawsze.
Jesienno-zimowa kampania „Ubierz życie w to, co cenne” to celebracja jakości i ponadczasowego stylu. W ofercie Answear, zarówno online, jak i w warszawskim Answear Concept Store, klienci znajdą starannie wyselekcjonowane produkty premium, które są symbolem ponadczasowego stylu i odpowiedzią na potrzeby klientów poszukujących w modzie najwyższych standardów.
Jako uzupełnienie kampanii, Answear.com stworzył playlistę muzyczną inspirowaną niesamowitą energią koloru czerwonego. Dodatkowo, specjalne wydanie Journala marki poświęcone jest właśnie temu kolorowi – od jego symboliki w sztuce i kulturze po modę w ikonicznych wydaniach.
Przeczytaj również: Czy ubierasz się jak światowa elita? Prezentujemy ulubione marki najbogatszych ludzi na świecie