noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Condé Nast uruchamia nowy projekt urodowy

REKLAMA
noSlotData

We wtorek Condé Nast ogłosiło wprowadzenie nowej platformy, mającej stanowić przestrzeń dla wszystkich, którzy zainteresowani są informacjami związanymi z urodą.

Projekt #TheLookIs ma być silnie powiązany z kanałami social media, na co zresztą wskazuje wykorzystanie hasztagu w nazwie. Ma na celu łączyć treść i odbiorców wielu czołowych tytułów wydawnictwa, takich jak “Glamour”, “Vogue”, “W” czy “Vanity Fair”. Publikacje nadzorowane będą przez redaktorów Condé Nast, którzy czuwać będą nad jakością i trafnością prezentowanych treści, mających skupiać się na bieżących trendach beauty. Pierwsza edycja #TheLookIs tworzona będzie pod nadzorem Celii Ellenberg, dyrektora i eksperta urodowego “Vogue’a”. Choć treść na wszystkich kanałach będzie dotyczyła tego samego, to jednak wpisy zostaną dopasowane do profili poszczególnych magazynów, by jak najlepiej odzwierciedlić ich styl.

#TheLookIs ma pomóc dotrzeć do odbiorców z pokolenia millenialsów, żyjących w dużej mierze w świecie internetu i social mediów. Projekt ma mieć swoją premierę cyfrową we wrześniu, a treści pojawią się również na łamach październikowych wydań flagowych magazynów wydawnictwa.

Autor: Kasia Michalik

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES