noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Co przyniesie 2016 rok branży modowej?

REKLAMA
noSlotData

Nowy Rok to postanowienia. Wielu z nas wyznacza sobie cele i kroki do ich realizacji. Postanowiliśmy zapytać kilku reprezentantów branży modowej o ich plany na 2016 rok.

GeekGoesCHIC_FashTech_RETAIL219
Kasia Gola w Google Warszawa

Geek Goes Chic — Kasia Gola

Going global!

W 2016 roku planuję kontynuować moją misję kształcenia polskiej branży modowej w dziedzinie szeroko pojętych nowych technologii. Na spotkania będę zapraszać najlepszych specjalistów, aby mieć pewność, że będziemy uczyć się od mistrzów w poruszanych przez nas dziedzinach. Po 2015 czuję, że obie branże coraz lepiej rozumieją się ze sobą, a ja przestaję działać w niszy – zaczynam w mainstreamie. Czuję, że nasze community tworzy nową jakość i branżę, a także nową energię – tego jeszcze nie było w Polsce. Możliwe, że rozwinę formułę spotkań – trwają rozmowy w tej kwestii. Przede wszystkim jednak, moim celem jest działanie na bardziej globalną skalę i skoncentrowanie się na tym, od czego GGC Fash&Tech powstało, czyli na GeekGoesChic.Co.
fot. WAWfashion Team / materiały prasowe
fot. WAWfashion Team / materiały prasowe

WAWFashion — Agnieszka Przybylska i Magdalena Szaniawska

W 2016 roku chcielibyśmy przede wszystkim skupić się na dalszym rozwoju naszej agencji. Przed nami, już w pierwszym kwartale roku, kilka ważnych momentów: kampania sprzedaży jesień-zima 2016/17 z polskimi i zagranicznymi kupcami, targi handlowe i prestiżowa impreza „Colmar in collaboration in Vogue” w operze we Florencji, pokazy i prezentacje naszych marek w Mediolanie i Paryżu oraz wizyta gości z Bliskiego Wschodu w Warszawie. Dużo planów i jeszcze więcej marzeń. Mamy nadzieję na sfinalizujemy projekty rozpoczęte w roku poprzednim. Cieszymy się zaufaniem naszych klientów i efektywnie wykorzystujemy dane nam szanse.

ŚWIAT Współpracujemy z nowymi markami m.in. UNGARO, Frankie Morello, Zoe Karssen. Kontynuujemy kolejne sezony z markami KARL LAGERFELD, JOHN GALLIANO, COLMAR i mamy głębokie przekonanie, że dzięki sile marketingowej i prestiżowi tych marek stanowią one doskonałą ofertę na rynku polskim. Wartością dodaną posiadania tych marek w agencji jest wzrost prestiżu agencji, możliwość spotkań z innymi światowymi Agencjami zajmującymi się nimi na poszczególnych rynkach, prezentacje, dialog odnośnie kondycji poszczególnych rynków – nie ukrywam, że to fascynująca część naszej pracy, bardzo mocno wykorzystywana przy ofertowaniu marek polskich.

POLSKA Jeśli natomiast chodzi o współpracę z polskimi markami, zaczyna przynosić nam ona coraz więcej efektów i tutaj również w najbliższym czasie liczymy na małe i duże sukcesy – jest jednak zbyt wcześnie, aby móc się nimi oficjalnie pochwalić. Ciężka praca, jaką wykonała agencja w roku ubiegłym przynosi efekty, oby ten rok 2016 okazał się kolejnym łaskawym. Aby być na bieżąco z wydarzeniami, w jakich bierze udział agencja zapraszamy serdecznie do odwiedzania naszej strony wawfashion.com, profilu na Facebooku i Instagramie. W tym roku obiecujemy dzielić się szczegółami z naszych podróży dedykowanych powyższym markom.

 

Magdalena Wójcik i Aleksandra Kazimierska SELLEKTOR, fot. moiz.eu
Magdalena Wójcik i Aleksandra Kazimierska SELLEKTOR, fot. moiz.eu

SELLEKTOR — Magdalena Wójcik i Aleksandra Kazimierska

Rok 2016 zgodnie z naszymi planami i założeniami ma być przełomowy dla Sellektor.com. Poprzedni rok poświeciłyśmy na przygotowywania produktu i platformy, aby w 2016 roku w pełni rozwinąć skrzydła i pochwalić się naszymi projektami, które jednoznacznie powinny zbudować nasze DNA na rynku. Chcemy podkreślić nasz wyjątkowy model biznesowy i tym samym odróżnić się od innych platform dostępnych na naszym rynku. Już w najbliższych dniach uruchomimy sekcję, w której wraz z naszymi partnerami przygotowywać będziemy ekskluzywne i limitowane promocje trwające cały rok na wyselekcjonowane marki i kolekcje. Taki creme de la creme tylko dla naszych użytkowników. W drugim kwartale tego roku uruchamiamy duży projekt, w który zaangażujemy „Selekcjonerów” naszej oferty, będących swego rodzaju kuratorami naszej platformy. Brzmi tajemniczo? Więcej szczegółów już wkrótce. Chcemy również poszerzyć obszar działania i wyjść poza strefę online, poza kategorie mody. Jesteśmy także po zaawansowanych rozmowach z butikami i tradycyjnymi concept store’ami, czyli powolutku nasze działania będą przenikać do świata offline. A o czym marzymy? Chcemy, aby praca nad rozwojem platformy dawała nam tyle satysfakcji i dobrej energii, jak do tej pory. No i może ten milion… użytkowników.

 

Patrick Deba, Konrad Ozdowy, Mustache Warsaw Patrick Deba, Konrad Ozdowy, Mustache Warsaw, fot. Filip Skrońc
Patrick Deba, Konrad Ozdowy, Mustache Warsaw, fot. Filip Skrońc

MUSTACHE.pl — Patrick Dęba

Chcielibyśmy pozyskać największych graczy streetfashion na wyłączność. Skupimy się jednak też na perełkach z wyższej półki, bo chcemy ciągle zachować nasz uliczny rodowód, nie zaniedbując przy tym klientów zainteresowanych “wyższą modą”. Na pewno też  chcielibyśmy skupić się na rozwoju naszej strefy dziecięcej oraz kontynuować nasze działania z Omenaa Foundation, aby spełnić marzenia dzieci ulicy z Ghany i razem zbudować dla nich szkołę.

Lawmore
Paula Pul, Aleksandra Maciejewicz i Michał Kulka, Fot. Tomasz Pikuła

LAWMORE- Paula Pul, Aleksandra Maciejewicz i Michał Kulka

W Nowy Rok weszliśmy na bardzo wysokich obrotach, dzięki intensywnym ostatnim miesiącom 2015, i nie zamierzamy zwalniać tempa. Otwieramy drugie biuro, do zespołu dołączają właśnie nowe osoby, pozyskaliśmy kilku nowych dużych klientów na długoterminowa obsługę, więc jesteśmy optymistami.

Nie mamy wątpliwości, że nasz segment rynku będzie rozwijał się jeszcze szybciej, a jednocześnie przynajmniej w niektórych aspektach zacznie dojrzewać, co jest dla nas bardzo dobre – oznacza większą świadomość potrzeb usług, które oferujemy.

Nadal zamierzamy skupiać się na startupach i inwestorach, ale wśród stałych klientów mamy też e-commerce (w tym wiele marek modowych), agencje reklamowe i software house’y. Z uwagi na to, że mamy już stałych klientów za granicą (startupy w USA zakładane przez Polaków, firmy w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii), rozszerzymy też nasze kompetencje w tym zakresie.

Marzenia ? Proste – utrzymać zawrotne tempo wzrostu z zeszłego roku.— lawmore.pl.

 
Naszym Partnerom życzymy owocnego 2016 roku, Czytelnikom samych sukcesów, a nam samym… pierwszego miliona.
Urszula Wiszowata
Redaktor Naczelna FashionBiznes.pl
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES