Nowy Rok to postanowienia. Wielu z nas wyznacza sobie cele i kroki do ich realizacji. Postanowiliśmy zapytać kilku reprezentantów branży modowej o ich plany na 2016 rok.
Geek Goes Chic — Kasia Gola
Going global!
WAWFashion — Agnieszka Przybylska i Magdalena Szaniawska
W 2016 roku chcielibyśmy przede wszystkim skupić się na dalszym rozwoju naszej agencji. Przed nami, już w pierwszym kwartale roku, kilka ważnych momentów: kampania sprzedaży jesień-zima 2016/17 z polskimi i zagranicznymi kupcami, targi handlowe i prestiżowa impreza „Colmar in collaboration in Vogue” w operze we Florencji, pokazy i prezentacje naszych marek w Mediolanie i Paryżu oraz wizyta gości z Bliskiego Wschodu w Warszawie. Dużo planów i jeszcze więcej marzeń. Mamy nadzieję na sfinalizujemy projekty rozpoczęte w roku poprzednim. Cieszymy się zaufaniem naszych klientów i efektywnie wykorzystujemy dane nam szanse.
ŚWIAT Współpracujemy z nowymi markami m.in. UNGARO, Frankie Morello, Zoe Karssen. Kontynuujemy kolejne sezony z markami KARL LAGERFELD, JOHN GALLIANO, COLMAR i mamy głębokie przekonanie, że dzięki sile marketingowej i prestiżowi tych marek stanowią one doskonałą ofertę na rynku polskim. Wartością dodaną posiadania tych marek w agencji jest wzrost prestiżu agencji, możliwość spotkań z innymi światowymi Agencjami zajmującymi się nimi na poszczególnych rynkach, prezentacje, dialog odnośnie kondycji poszczególnych rynków – nie ukrywam, że to fascynująca część naszej pracy, bardzo mocno wykorzystywana przy ofertowaniu marek polskich.
POLSKA Jeśli natomiast chodzi o współpracę z polskimi markami, zaczyna przynosić nam ona coraz więcej efektów i tutaj również w najbliższym czasie liczymy na małe i duże sukcesy – jest jednak zbyt wcześnie, aby móc się nimi oficjalnie pochwalić. Ciężka praca, jaką wykonała agencja w roku ubiegłym przynosi efekty, oby ten rok 2016 okazał się kolejnym łaskawym. Aby być na bieżąco z wydarzeniami, w jakich bierze udział agencja zapraszamy serdecznie do odwiedzania naszej strony wawfashion.com, profilu na Facebooku i Instagramie. W tym roku obiecujemy dzielić się szczegółami z naszych podróży dedykowanych powyższym markom.
SELLEKTOR — Magdalena Wójcik i Aleksandra Kazimierska
Rok 2016 zgodnie z naszymi planami i założeniami ma być przełomowy dla Sellektor.com. Poprzedni rok poświeciłyśmy na przygotowywania produktu i platformy, aby w 2016 roku w pełni rozwinąć skrzydła i pochwalić się naszymi projektami, które jednoznacznie powinny zbudować nasze DNA na rynku. Chcemy podkreślić nasz wyjątkowy model biznesowy i tym samym odróżnić się od innych platform dostępnych na naszym rynku. Już w najbliższych dniach uruchomimy sekcję, w której wraz z naszymi partnerami przygotowywać będziemy ekskluzywne i limitowane promocje trwające cały rok na wyselekcjonowane marki i kolekcje. Taki creme de la creme tylko dla naszych użytkowników. W drugim kwartale tego roku uruchamiamy duży projekt, w który zaangażujemy „Selekcjonerów” naszej oferty, będących swego rodzaju kuratorami naszej platformy. Brzmi tajemniczo? Więcej szczegółów już wkrótce. Chcemy również poszerzyć obszar działania i wyjść poza strefę online, poza kategorie mody. Jesteśmy także po zaawansowanych rozmowach z butikami i tradycyjnymi concept store’ami, czyli powolutku nasze działania będą przenikać do świata offline. A o czym marzymy? Chcemy, aby praca nad rozwojem platformy dawała nam tyle satysfakcji i dobrej energii, jak do tej pory. No i może ten milion… użytkowników.
MUSTACHE.pl — Patrick Dęba
Chcielibyśmy pozyskać największych graczy streetfashion na wyłączność. Skupimy się jednak też na perełkach z wyższej półki, bo chcemy ciągle zachować nasz uliczny rodowód, nie zaniedbując przy tym klientów zainteresowanych “wyższą modą”. Na pewno też chcielibyśmy skupić się na rozwoju naszej strefy dziecięcej oraz kontynuować nasze działania z Omenaa Foundation, aby spełnić marzenia dzieci ulicy z Ghany i razem zbudować dla nich szkołę.
LAWMORE- Paula Pul, Aleksandra Maciejewicz i Michał Kulka
W Nowy Rok weszliśmy na bardzo wysokich obrotach, dzięki intensywnym ostatnim miesiącom 2015, i nie zamierzamy zwalniać tempa. Otwieramy drugie biuro, do zespołu dołączają właśnie nowe osoby, pozyskaliśmy kilku nowych dużych klientów na długoterminowa obsługę, więc jesteśmy optymistami.
Nie mamy wątpliwości, że nasz segment rynku będzie rozwijał się jeszcze szybciej, a jednocześnie przynajmniej w niektórych aspektach zacznie dojrzewać, co jest dla nas bardzo dobre – oznacza większą świadomość potrzeb usług, które oferujemy.
Nadal zamierzamy skupiać się na startupach i inwestorach, ale wśród stałych klientów mamy też e-commerce (w tym wiele marek modowych), agencje reklamowe i software house’y. Z uwagi na to, że mamy już stałych klientów za granicą (startupy w USA zakładane przez Polaków, firmy w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii), rozszerzymy też nasze kompetencje w tym zakresie.
Marzenia ? Proste – utrzymać zawrotne tempo wzrostu z zeszłego roku.— lawmore.pl.