CCC rozszerza swoją działalność na rynek odzieżowy o sieć sklepów Worldbox. Plan zakłada otwarcie aż 1200 salonów, głównie w mniejszych miejscowościach. Salony zaoferują szeroki asortyment odzieży, obuwia oraz akcesoriów renomowanych marek.
Grupa CCC to obecnie lider na rynku obuwia w Polsce. Spółka ma jednak apetyt na więcej. Prezes Dariusz Miłek zapowiedział rozwój nowego konceptu odzieżowego. Sklepy pod szyldem Worldbox powstaną w całej Polsce. Sieć chce się sfokusować na mniejszych miejscowościach, gdzie konkurencja w tym segmencie jest niewielka.
Poznaj wyniki grupy CCC za trzeci kwartał 2024 roku
Worldbox – co to za sieć?
Worldbox Sieć aktualnie prowadzi 150 sklepów na terenie całego kraju. Należą one do marki kaes, w której Grupa CCC posiada 10 proc. udziałów. Ambitne plany spółki zakładają rozbudowanie sieci do 1200 sklepów w całej Polsce do 2030 roku. Sklepy mają być zbliżone powierzchnią do salonów CCC.
“Na wszystkich licencjach, które posiadam, mamy prawa do produkcji odzieży i otwieramy format Worldbox i liczę, że ten biznes będzie miał 65 proc. finalnej marży. Jesteśmy po podpisaniu umowy franczyzowej z partnerem i zaczynamy działać. To ma być sieć sportowo-casualowa adresowana do małych miast, gdzie nie ma żadnej konkurencji”
– powiedział Dariusz Miłek, prezes Grupy CCC.
Asortyment Worldbox. Jakie marki znajdą się w ofercie?
W asortymencie Worldbox pojawi się odzież, obuwie i akcesoria popularnych marek sportowych. Wśród marek licencyjnych znajdziemy:
- Reebok
- Kappa
- Champion
- SHAQ
- Quicksilver
- DC
- ROXY
- Billabong
- Nautica
- Hunter
- Beverly Hills Polo Club
- Juicy Couture
- Mexx
- G-Star
- Spyder
W ofercie znajdą się również znane i lubiane marki partnerskie jak:
- Adidas
- Puma
- Vans
- Converse
- 4F
- Guess Jeans
- Crocs
Oferta zostanie również rozszerzona o marki własne CCC jak:
- Sprandi
- Americanos
Najmodniejsze sneakersy na nadchodzący sezon? Sprawdź, jakie marki sportowe opanują ulice w 2025 roku