Pod koniec ubiegłego roku za kulisami pokazu marki Carven pojawiła się drobna plotka głosząca, że projektant i założyciel firmy zamierza ją opuścić. Pojawiony znak zapytania szybko przemienił się w twierdzenie – Henry Guillaume przechodzi do Niny Ricci zastępując tam Petera Coppinga, który z kolei przeniósł swój warsztat pracy do Oscara de la Renty.
Po prawie pięciu miesiącach Carven podaje w wiadomości, iż znalazł już następców Guillaume’a. Francuza ma zastąpić Alexis Martial zdobywający swoje umiejętności na stanowisku dyrektora kreatywnego w Iceberg. Dodatkowo dla marki będzie pracował Adrien Caillaudaud, który wcześniej był u Givenchy, gdzie wraz z Ricardo Tiscim projektował dla marki buty i akcesoria.
Brand założony przez Henry’ego Guillaume’a lansuje wizerunek kobiety świadomej swojego wyglądu, lubiącej kolor i podkreślającej swoje atuty. Givenchy i Iceberg natomiast w swoich kolekcjach prezentują ubrania sportowe, luźne i posiadające geometryczne akcenty. Niewykluczone, że pod nowymi rządami Carven nieco odmieni swój wizerunek.
Autor: Rafał Cała