noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Budowanie wizerunku marki modowej: Elementy”

REKLAMA
noSlotData

“W cyklu „Budowanie wizerunku marki modowej” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę Elementy.

[…] Jesteśmy marką, która tworzy modę w nowy, zrównoważony sposób. Chcemy być dostępni dla każdego i stać się dobrą alternatywą dla sieciówki. Słuchamy uważnie naszych klientów, aby dostarczyć im rzeczy, których naprawdę potrzebują. Charakteryzuje nas też brak nachalnego marketingu, rabatów i przecen. Zrobiliśmy wyjątek dopiero podczas nieciekawej sytuacji związanej z pandemią, która dotknęła chyba każdy polski biznes. Wtedy otwarcie zakomunikowaliśmy, że pozbywamy się części marży na rzecz utrzymania miejsc pracy w naszej firmie. Poczuliśmy ogromne wsparcie ze strony klientów i potwierdziło się to, że jesteśmy im potrzebni” – wyznają przedstawiciele marki w rozmowie z portalem Nowy Marketing

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://nowymarketing.pl/a/27576,budowanie-wizerunku-marki-modowej-elementy?fbclid=IwAR0SF-nH3nrSuYVA7n5ss6xRcASTV-DTlqD189Dp59YtVoRLqXjJo_K12ag”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Elementy

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES