Gwiazda lat dziewięćdziesiątych, Britney Spears, została twarzą najnowszej kampanii KENZO – Memento No 2. Kolekcja pełna florystycznych printów, odważnych połączeń kolorystycznych i denimu w energicznych ruchach uchwycona została na Spears.
To nie pierwsza styczność piosenkarki ze światem mody. Księżniczka popu współpracowała wcześniej z innymi markami, stworzyła też linię bielizny, ale jeszcze nigdy nie została zaangażowana przez markę luksusową.
>>> KENZO x INGLOT: Jak wygląda praca przy największych pokazach mody?
Jestem niezwykle podekscytowana, że mogę być częścią najnowszej kampanii Kenzo – podzieliła się ze swoimi fanami na Instagramie. Zdjęcia do kampanii wykonał Peter Lindbergh, a sesja odbyła się w Paryżu.
Zobaczcie zajawkę.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=Ift_HudH6NA