Stało się! Biedronka nieprzerwalnie jest na topie. Po współpracy z duetem Paprocki&Brzozowski, Loft37 oraz Maciejem Zieniem przyszedł czas na kolejną współpracę z BOHOBOCO, która nie jest pierwszą w historii tych firm.
Przeszło rok temu Biedronka nawiązała już współpracę z projektantami Kamilem Owczarekiem i Michałem Gilbertem Lachem, którzy zaprojektowali wówczas 5 wyjątkowych kompletów pościeli. Tym razem również zachwycają, wnosząc do naszego życia odrobinę sztuki. Kolekcja pościeli POP ART będzie do nabycia w sklepach Biedronka od 24 listopada w 6 wzorach: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art oraz Splash. W kolekcji górują odcienie szarości, czerni oraz bieli, które energetyzująco współgrają z fuksją i kobaltem.
Klienci na pewno będą zadowoleni biorąc pod uwagę, że cała kolekcja wpisuje się w aktualne trendy aranżacji wnętrz, a niezwykle modne wzory i nadruki sprawdzą się w każdej sypialni.
Pościel będzie występować w dwóch rozmiarach – 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.
Widzimy się w Biedronce?
Autor: Monika Szabelska