W poniedziałek informowaliśmy Was o zmianach, które zaszły w Polhem PR oraz Marquard Media Polska. Przeczytacie o nich TUTAJ. Jednak to nie koniec roszad w kadrach mody. Kolejne dotyczą marki BOHOBOCO i redakcji Wirtualnej Polski.
Nowe osoby na pokładzie BOHOBOCO
BOHOBOCO to nowoczesny koncept modowy stworzony przez duet polskich projektantów – Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lacha. Jest to jedna z nielicznych marek autorskich, która osiągnęła imponujący sukces komercyjny i obecnie posiada pięć butików w czterech miastach w Polsce.Do zespołu prestiżowej marki dołączają teraz Ania Terej oraz Julia Dyzio. Ania Terej obejmie stanowisko Marketing Managera, a Julia Dyzio PR Managera.
Przeczytaj również: Wywiad: BOHOBOCO – Możemy być dumni z polskiego rynku
Ania Terej, wcześniej na polskim rynku wspierała takie marki jak: Ania Kuczyńska, Łukasz Jemioł czy UEG. W BOHOBOCO odpowiedzialna będzie za pełne spektrum działań marketingowych. Julia Dyzio, która współpracuje z markami Zahara Leather, The Odder Side oraz SHOWROOM.pl, zajmie się kontaktem z prasą oraz mediami. Ania i Julia to absolwentki prestiżowej szkoły Istituto Marangoni w Mediolanie, Londynie oraz Paryżu na kierunku Brand Management i Fashion Business. Ania doświadczenie zbierała pracując z najlepszymi światowymi markami, w tym Comme des Garcons oraz Maison Martin Margiela w Nowym Jorku, a Julia współpracowała między innymi z: Alexander Wang, Each x Other oraz w agencji PR Consultng w Paryżu.
Grabari odchodzi z Wirtualnej Polski
Dziennikarz Piotr Grabarczyk, którego widzowie znają z prowadzenia cyklu Gwiazdy na robocie oraz Stare zdjęcia gwiazd podjął decyzję o zakończeniu współpracy z Wirtualną Polską. Grabarczyk związany był z redakcją od sierpnia 2016 roku, teraz jednak postanowił skupić się na rozwoju swojego bloga grabari.pl, którego prowadzi od 2015 roku.