BIZUU. Koniec z Barbie, teraz czas na The Rolling Stones

Najnowsza kolekcja licencyjna BIZUU to ukłon w stronę wszystkich kobiet, które strojem podkreślają swoją siłę, odwagę oraz równość płci.

Po bajkowych Atomówkach oraz kultowej Barbie przyszedł czas na odsłonę kobiecej niezależności w nieco innym wydaniu. Po sukcesie dwóch poprzednich kolekcji, projektantki  chciały postawić na coś z rockowym pazurem, dlatego nawiązały współpracę z firmą BRAVADO oraz Universal Music Polska.

To, co spaja wszystkie licencje BIZUU to niepodważalny fakt, że każdy o nich słyszał i każdy je zna. Najnowsza kapsułowa kolekcja zainspirowana została rockowym charakterem zespołu The Rolling Stones, jego niepowtarzalną muzyką, stylem i kultowymi symbolami.

Kolory kolekcji to charakterystyczna dla samego zespołu paleta barw. Mocne odcienie stanowią idealny podkład pod licznie użyte w tej kolekcji aplikacje. Hafty, cekinowe motywy, naszywki czy personalizowana podszewka – wszystkie inspirowane symbolami The Rolling Stones.

>>> Przeczytaj również: 5 męskich zapachów idealnych na wiosnę

Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak stworzyły dzienną kolekcję BIZUU x The Rolling Stones, na którą składają się m.in. płaszcz, ale także niezwykle modna w tym sezonie kurtka typu bomberjacket. Dodatkowo, wizerunek The Rolling Stones został wykorzystany na swetrach, bluzach oraz  sukienkach. W kolekcji znaleźć możemy także t-shirty z symbolami czy wizerunkiem zespołu oraz cytatami z piosenek. Zdecydowanym novum jest fakt, że w kolekcji pojawił się jeden t-shirt męski.

FOTOGRAF: Maciej Nowak

MODELKA: Adrianna Zajdler/ REBEL MODELS

STYLIZACJA: Bartłomiej Indyka

REŻYSERIA RUCHU: Agnieszka Konopka

MAKIJAŻ: Alicja Kutkowska

STYLIZACJA FRYZUR: Atelier Staszak/ Kerastase

BUTY: BADURAxBIZUU

PRODUKCJA: Magdalena Karolkiewicz, Anna Urbańska/ BIZUU

RETUSZ: Maciej Nowak

Tagi

Bizuu

Newsletter

FASHION BIZNES