Stylowy miks elegancji i zabawy stanowi podstawę najnowszej kampanii BIMBA Y LOLA. Hiszpańska marka na nowo definiuje swój kultowy model Chihuahua, dając kreatywną modową odpowiedź na trendy nadchodzącego sezonu.
materiał sponsorowany
BIMBA Y LOLA. Hiszpańska marka, która energetyzuje świat mody
Historia BIMBA Y LOLA to opowieść o rodzinnej pasji i niezwykłym sukcesie. Marka, której nazwa pochodzi od imion ukochanych psów założycielek, Maríi i Uxíi Domínguez, powstała w 2005 roku w Hiszpanii.
Siostry Domínguez pochodzą z rodziny o bogatych tradycjach w branży modowej. Ich wujek, Adolfo Domínguez, jest legendą hiszpańskiego designu, a rodzinne przedsiębiorstwo tekstylne zapewniło solidne podstawy finansowe i bezcenne spojrzenie za kulisy modowego biznesu. Podążając za pasją i rodzinną tradycją, postanowiły stworzyć własną markę, która połączyłaby elegancję i trendy z przystępną ceną.
Szybko okazało się, że BIMBA Y LOLA trafiła w gusta klientów, zyskując uznanie dzięki świeżemu spojrzeniu na modę. Marka od początku stawiała na budowanie silnej więzi z odbiorcami, oferując im produkty, które są nie tylko piękne, ale także wyrażają ich indywidualność. BIMBA Y LOLA podbiła serca swoim niepowtarzalnym stylem, który łączy w sobie odwagę, zabawę i autentyczność. Marka stworzyła świat pełen żywych kolorów i oryginalnych wzorów, który rezonuje z kobietami, które chcą wyrazić siebie i wyróżnić się z tłumu. Dzięki spójnej wizji, zyskała lojalną społeczność kobiet, które cenią sobie oryginalność i nie boją się eksperymentować z modą.
Charakterystyczne dla BIMBA Y LOLA stały się wysokiej jakości materiały, oryginalne wzornictwo oraz dbałość o detale. Torebki i obuwie z hiszpańską metką dumnie wyróżniają się na tle konkurencyjnych marek, hołdując swoją charakterystyczną estetykę. Co więcej, projekty BIMBA Y LOLA są zarówno modne, jak i praktyczne, a szeroka gama produktów – od ubrań po akcesoria – pozwala stworzyć niepowtarzalny look na każdą okazję.
Dziś BIMBA Y LOLA to rozpoznawalna marka na całym świecie, obecna w ponad 220 sklepach w 14 krajach. We wrześniu 2021 roku marka miała swoją premierę na polskim rynku, gdzie w natychmiastowym tempie podbiła serca kobiet, które chcą włączyć do swoich stylizacji elementy energetyzującego hiszpańskiego stylu.
Torba Chihuahua gwiazdą nowej kampanii BIMBA Y LOLA na jesień 2024
Torebki BIMBA Y LOLA szybko zyskały miano kultowych, bowiem to właśnie po nie najchętniej sięgają klientki marki. Jednym z nich jest bez wątpienia model Chihuahua, który w mgnieniu oka opanował modowe ulice. Nic dziwnego, że w najnowszej kampanii marka sięgnęła po swój ikoniczny model, tym razem stawiając na jego nową, świeżą interpretację. Minimalistyczne formy, zabawa kolorem i różnorodność rozmiarów sprawiają, że najnowsze propozycje idealnie wpisują się w aktualne trendy.
W najnowszej kolekcji BIMBA Y LOLA sięga po nowy materiał – gabardynę. Dzięki specjalnemu splotowi jest ona odporna na zniszczenia, a jednocześnie miękka i przyjemna w dotyku. Ziemista paleta barw z energetycznymi akcentami żółtego tworzy modną i uniwersalną kombinację wprost stworzoną na jesienno-zimowe miesiące.
BIMBA Y LOLA bacznie śledzi najnowsze trendy w modzie, stąd w nowej kolekcji nie mogło zabraknąć elementu personalizacji. Oryginalne zawieszki sprawiają, iż minimalistyczna torebka jest jak żywe płótno, które pozwoli każdej kobiecie przedstawić własną modową osobowość.
W tym sezonie BIMBA Y LOLA zaskakuje połączeniem prostoty i oryginalności. Marka bawi się modą, udowadniając, że nawet najprostsze rzeczy mogą być niezwykle ciekawe. Za obiektywem najnowszej kampanii stanęła fotografka Larissa Hofmann. Fotografie hiszpańskiej modeli Mariny Perez w towarzystwie uroczych niewielkich psów rasy Chihuahua stanową hołd dla elegancji, nonszalancji i odważnej zabawy trendami.
Zdjęcie główne: mat. prasowy