Swarovski łączy siły z Arianą Grande. Artystka została nową ambasadorką i twarzą marki. Oficjalna prezentacja partnerstwa nastąpić ma przy okazji tegorocznej kampanii świątecznej.
Przeczytaj również: Stoi za spektakularnym sukcesem lakierów hybrydowych. Teraz inwestuje w nowy kosmetyczny biznes
Ariana Grande łączy siły z marką Swarovski
– Jestem szczęśliwa, że mogę być ambasadorką marki Swarovski. To zaszczyt reprezentować firmę, która podziela moją pasję do kreatywności. Przesuwa granice wykraczające poza świat biżuterii i promuje wartości nieskrępowanego wyrażania siebie. Nie mogę się doczekać, aby wyruszyć w tę podróż i zainspirować innych do przyjęcia własnego, niepowtarzalnego blasku – skomentowała informację o partnerstwie Ariana Grande.
O nawiązanej współpracy wypowiedziała się również Giovanna Engelbert, globalna dyrektor kreatywna austriackiej marki. Jej zdaniem “charyzma i pozytywna energia Ariany Grande współgrają z ideą przynoszenia przez brand Swarovski radości“. – Cieszę się, że dołączyła do nas jako ambasadorka. Ariana jest genialną artystką, której kreatywność przejawia się w pisaniu piosenek i występach wokalnych, a także w jej osobistym stylu. Z niecierpliwością czekam na wspólne, inspirujące i kreatywne pole do działania – podsumowała.
Przeczytaj również: K(B)ariery: Marta Śliwińska „Żyję moją pracą, ona mnie definiuje”
O marce Swarovski
Mistrzowie światła od 1895 roku. Swarovski tworzy piękne produkty kryształowe o znakomitej jakości i kunsztownym wykonaniu, które przynoszą radość i wysławiają indywidualność. Firma została założona w Austrii w 1895 roku. Zajmuje się projektowaniem, wyrobem oraz sprzedażą najlepszych na świecie kryształów, kamieni jubilerskich. W tym Swarovski Created Diamonds i cyrkonii, biżuterii, akcesoriów, a także kryształowych dekoracji i elementów wyposażenia wnętrz oraz kryształów dla branży motoryzacyjnej.
Swarovski Crystal Business ma zasięg globalny. Jjest obecny w ponad 140 krajach na całym świecie z 2300 butików Swarovski uzupełnionymi przez wybranych partnerów multibrandowych. Zatrudnia przy tym 16 600 osób. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania) Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski.
Częścią dziedzictwa Swarovski jest odpowiedzialny stosunek do ludzi i naszej planety. Dziś spuścizna ta jest ugruntowana w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju w całym łańcuchu wartości. Z naciskiem na innowacje w gospodarce o obiegu zamkniętym oraz wspieranie różnorodności, inkluzji społecznej i wyrażania swojej indywidualności. Ważna jest również działalność filantropijna Fundacji Swarovski. Pomaga ona organizacjom charytatywnym, wywierając pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.
Zdjęcie główne: mat. prasowy