Popularny w Polsce producent odzieży po raz kolejny wybrał Antoine’a Griezmanna na ambasadora męskiej kolekcji. Tym razem linii na sezon wiosna-lato 2024. Ponadto przypomniał o strategicznych planach na nadchodzące miesiące!
Przeczytaj również: Powrót do korzeni. Anna Orska odkrywa na nowo magię Bali w kolekcji Kembali
Antoine Griezmann ambasadorem hiszpańskiej marki
Po udanym partnerstwie z 2022 roku i sukcesie w 2023 roku, Mango Man zaprezentowało kolejną kampanię z Antoine’m Griezmannem. Tym razem sfotografowaną przez Scotta Trundle’a. Jak się okazało, główną inspiracją dla linii była życiowa podróży ikony sportu. – Historia Griezmanna to inspirująca opowieść o naturalnym talencie, determinacji i poświęceniu. Rozpoczynając od jego dzieciństwa w Macôn, aż po teraźniejszość. Mango Man, we współpracy z piłkarzem, przedstawia narrację, która wykracza poza ramy zwykłej mody. Zagłębiając się w chwile, które ukształtowały tego kultowego sportowca – oświadczyła marka z Barcelony.
Kampania marki Mango – wiosna/lato 2024
Najnowsza kampania marki Mango nosi hasło „Move Forward”. Oferuje ona fascynującą wizualną podróż przez osiągnięcia i osobistą ścieżkę piłkarza, przekazywaną za pomocą zdjęć i wideo. Dzięki stworzonej narracji obrazy prezentujące kolekcję Mango Man na sezon wiosenno-letni są przepełnione neutralnymi odcieniami, szarością, brązem oraz materiałami takimi jak len i dzianina. Znajdziemy w nich również wszechstronne projekty inspirowane luźnym krojem i przewiewnymi letnimi koszulami.
Mango – współprace z gwiazdami sportu
Przed wyborem Antoine’a Griezmanna na ambasadora Mango współpracowało z innymi znanymi postaciami. Między innymi z takimi jak Ań dres Velencoso, Gerard Pique, Zinedine Zidane oraz Adrien Brody. Podkreślmy, że dział odzieży męskiej marki jest obecnie dostępny w około 550 punktach sprzedaży detalicznej w ponad 90 krajach. Jest on dystrybuowany online na 75 rynkach. Przy wyborze ambasadorów musiała mieć znaczenie ich rozpoznawalność na wszystkich kontynentach.
– Innowacja w modzie męskiej jest stałym elementem Mango Man od 2014 roku. Odsuwamy się od klasycznych stereotypów i sztywności. Moda staje się w ten sposób wyrazem siły i determinacji, odzwierciedlając zarówno istotę marki, jak i inspirującą historię Antoine’a Griezmanna – czytamy w komunikacie opublikowanym przez Mango.
Przeczytaj również: Dom mody Hermès oskarżony o nielegalne praktyki
Wyniki finansowe oraz prognozy
Obchodząca w 2024 roku czterdzieste urodziny marka niedawno opublikowała wyniki za rok obrotowy 2023. Chwaląc się w nich rekordową sprzedażą przekraczającą 3,1 mld euro oraz zyskiem netto w wysokości 172 mln euro. W ostatnim czasie spółka Mango przedstawiła również swój oparty na czterech kluczowych filarach (Elevate, Expand, Earn i Empower) nowy plan strategiczny na 2026 rok. W omawianym okresie hiszpański producent odzieży zamierza osiągnąć obroty w wysokości 4 mld euro i otworzyć 500 sklepów. Tym samym poszerzając swoje bieżące portfolio składające się z 2700 butików na 115 rynkach.
Zdjęcie główne: mat. prasowy