Aneta Kręglicka została ambasadorką marki BADURA. Ikona stylu, wspólnie z modelką Natalią Siódmak, stanęła przed obiektywem Zuzy Krajewskiej, aby zaprezentować najnowszą kolekcję butów i torebek marki.
Obie panie nie zostały wybrane przez markę przypadkowo. Zarówno Aneta Kręglicka, jak i Natalia Siódmak symbolizują jednocześnie świat fashion i ponadczasową klasykę. Dualizm obecny w najnowszej kampanii Badury wynika z DNA marki, czyli harmonii między kunsztem i tradycjami obuwniczymi a nowoczesnością. Na zdjęciach można zobaczyć również Zdzisława Badurę, który nie tylko doglądał przebiegu sesji, ale jest obecny w kampanii jako osoba łącząca dwie odsłony marki.
Przeczytaj rówież: Marka Badura zmienia identyfikację wizualną
Uzupełnieniem kampanii Badura Icons jest film prezentujący kulisy sesji. To w nim Aneta Kręglicka zdradza szczegóły współpracy z marką Badura i opowiada o zaprojektowanej przez siebie kapsułowej kolekcji Badura Icons, której premiera odbędzie się wkrótce.
Obejrzyj galerię: