Po udanej rekrutacji na studia podyplomowe „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” postanowiliśmy pójść o krok dalej i urozmaicić ofertę o Uniwersytet Otwarty. Tym samym oficjalnie zapraszamy Was na Akademię Biznesu i Prawa Mody przy Uczelni Łazarskiego.
Jeszcze kilka miesięcy temu wszyscy powątpiewali w potrzebę edukacji biznesowej w branży fashion w Polsce. Łącznie z nami. Jak się jednak okazuje, czasem warto po prostu zacząć, nawet jeśli projekt nie jest idealny. We wrześniu 2017 roku zaufało nam 26 kobiet, które za chwilę będą mogły pochwalić się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego. Włożyłyśmy w ten projekt całe serce i zaprosiłyśmy do współpracy wielu specjalistów z branży: Zbigniewa Nisiołowskiego (zarząd Próchnika), Monikę Kapłan (dyrektor ds. marketingu w LPP), Kasię Niezgodę (Deni Cler), Justynę Pilniakowską (product managera z OTCF, czyli 4F), Anię Sołtys (dyrektor biura projektowego LPP), Magdę Karolkiewicz i Anię Urbańska (brand managerki Bizuu), Agatę Brodzką (Aliganza), Michała Biegaja (dyrektora ds. Ekspansji w CCC), Dianę Okular (Country Manager platformy e-commerce Na-kd) i wiele, wiele innych bardzo inspirujących osób. Nikt nam nie odmówił współpracy!
Nasza misja jednak nie kończy się studiach podyplomowych. Zapraszamy Was na Uniwersytet Otwarty, który w ofercie ma specjalistyczne szkolenia z poszczególnych dziedzin. Wszystkie szkolenia trwają co najmniej kilka dni, odbywają się często w terenie, na planie, czyli w środku akcji. Za cel obrałyśmy sobie praktyczny wymiar zajęć. Wierzymy w nowoczesny system edukacji, dostosowany do potrzeb rynku i spełniający oczekiwania studentów.
Na początek proponujemy zajęcia z następujących dziedzin:
- Brand management— Jak sprzedawać modę za granicą w kanałach B2B
- Materiałoznawstwo
- Trendwatching
- Fashion e-commerce
Pełną ofertę Uniwersytetu Otwartego znajdziecie poniżej oraz TUTAJ.
Akademia Biznesu i Prawa Mody prowadzona przez Agnieszkę Oleksyn-Wajdę oraz Ulę Wiszowatą przygotowała atrakcyjną ofertę edukacyjną dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje oraz planujących swoją karierę zawodową w sektorze modowym. Celem Akademii jest kształcenie nowoczesnej kadry na potrzeby polskiego rynku modowego. Program studiów obejmuje zagadnienia produkcji, komunikacji, handlu i związane z nimi aspekty prawne występujące w branży modowej. Program powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także portalem FashionBiznes.pl, jedynym na polskim rynku serwisem poruszającym problematykę biznesu w modzie. Zajęcia prowadzą uznani eksperci z branży mody oraz prawnicy specjalizujący się w prawie gospodarczym i prawie własności intelektualnej.
Kursy prowadzone w ramach Akademii (otwarcie rekrutacji już wkrótce):
- Fashion buying & merchandising;
- Brand management B2B — jak sprzedawać modę za granicą;
- Fashion e-commerce;
- Prowadzenie marki modowej od podstaw;
- Jak podnieść wartość spółki modowej – aspekty biznesowe i prawne;
- Materiałoznawstwo;
- Fashion photography;
- Trendwatching;
- Organizacja eventow modowych— reżyseria, choreografia i produkcja;
- CSR— etyka i innowacja w modzie;
- Visual merchandising;
- PR i komunikacja w modzie;
- Skuteczna sprzedaż w branży mody;
- Analityka — Google Analytics, AdWords i media społecznościowe;
- Współpraca z galeriami handlowymi;
- Ochrona własności intelektualnej w modzie;
- Tworzenie zespołu/HR w modzie;
- Excel – jak zacząć z nim pracować?