noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Platinium Cast rozwija działania w obszarze influencer marketing. Na zdjęciu influencerka ubrana na czarno w ciemnych okularach.

Agencja Platinium Cast rozwija działania w obszarze influencer marketingu

REKLAMA
noSlotData

Agencja Platinium Cast otwiera nowe możliwości w dziedzinie influencer marketingu, wdrażając innowacyjną strategię viral testingu. Program skierowany do mikro- i nano-influencerów już przynosi imponujące rezultaty, generując miliony zasięgów i budując autentyczne relacje między markami a konsumentami.

Platinium Cast rewolucjonizuje podejście do współpracy marek z influencerami, stawiając na viral testing. Strategia ta polega na jednoczesnym dotarciu z produktem do szerokiego grona mikro- i nano-influencerów. W 2024 roku przyniosło to wyjątkowe rezultaty: nawiązano 13 500 współprac, opublikowano 21 500 treści, które dotarły do 144 milionów odbiorców. Agencja planuje rozwijać tę strategię w 2025 roku, pogłębiając relacje z influencerami.

„Viral testing pozwala nam połączyć świat marek i influencerów, tworząc unikalne historie, które inspirują miliony odbiorców. To nie tylko narzędzie promocji, ale też przestrzeń do budowania relacji i kreowania trendów”

mówi Emilia Poszwa, CEO agencji Platinium Cast.

Program ten koncentruje się na wzmocnieniu rozpoznawalności marki, wywołaniu szumu medialnego w mediach społecznościowych i nawiązaniu silnych relacji z odbiorcami. Dzięki starannemu doborowi wielu twórców i dostarczeniu im produktów, autentyczny przekaz dociera do szerokiego grona odbiorców. Efektem są wirusowe kampanie, wysokie zaangażowanie i wzrost sprzedaży, co czyni go skutecznym narzędziem do wprowadzania nowości i budowania zaufania do marki.

Rok 2024 pokazał skalę naszego zaangażowania i efektów, które możemy osiągnąć dzięki właściwym strategiom. Widzimy, że przyjęte założenia świetnie wpływają na autentyczność komunikacji, dlatego w 2025 roku nie zamierzamy zwalniać tempa. Naszym celem jest dalszy rozwój współprac z mikro i nano influencerami z jednoczesnym poszerzeniem skali dotychczasowych działań, za co bezpośrednio odpowiedzialny będzie nowo utworzony dział w strukturach agencji.

– podsumowuje Emilia Poszwa.

Z cyklu Warszawskie it-girls: Rozmowa z Brygidą Handzelewicz-Wacławek, współtwórczynią The Odder Side

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES