W środę 18 listopada Adriana Lima wylądowała w Dubaju, aby oficjalnie zaprezentować najnowsze perfumy Marca Jacobsa – Decadence. Media i fani powitali gwiazdę wybiegów w galerii Paris Galleries, aby następnie gościć na prywatnym przyjęciu z 200 innymi zaproszonymi w Sofitel hotel w Dubaju.
To już druga odsłona zapachu. Dwa miesiące temu amerykańscy klienci mogli zakupić je jako pierwsi. Perfumy wyjątkowo dobrze sprzedają się w regionie Bliskiego Wschodu, stąd specjalny gest marki w celu promocji produktu właśnie tam. Nazwa perfum Decadence mówi sama za siebie. Dubaj jest jednym z najbardziej luksusowych rynków na ziemi, czy jest lepsze miejsce niż to, do promocji naszego produktu, powiedział Edgar Huber, prezes odpowiedzialny za rynki zagraniczne w Coty Inc.
Jednak to nie o nazwę perfum chodzi, a o ich zapach. Sebastian Suhl, CEO Marca Jacobsa, nie ukrywa, że został on stworzony specjalnie pod arabskiego klienta. Któż inny niż nie sama Adriana Lima mogłaby uświetnić jego promocje właśnie w Dubaju.
Autor: Urszula Wiszowata