“Produkujący sportową odzież i akcesoria koncern padł ofiarą koronawirusa.
Strata operacyjna Adidasa w drugim kwartale 2020 roku była większa niż oczekiwali analitycy (333 mln euro kontra 290 mln euro). Sprzedaż spadła o 35 proc. w porównaniu do tego samego okresu 2019 roku i wyniosła 3,579 mld euro (analitycy przewidywali mniej: 3,3 mld euro).
Większość sklepów koncernu była w tym czasie zamknięta ze względu na restrykcje wymuszone pandemią COVID-19.
Cytowany przez Reutersa analityk James Grzinic stwierdził, że mniejszy niż oczekiwany spadek sprzedaży to głównie zasługa rynków Europy i Ameryki Północnej, gdzie silnie rozwinięta jest sprzedaż e-commerce” – wnp.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.wnp.pl/przemysl-odziezowy/adidas-ze-strata-ale-zapowiada-odbicie,411006.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]