Jak połączyć realny świat i digital? Adidas promuje nowe sneakersy… animowanym muralem.
Chyba w żadnej dziedzinie mody powrót do lat 90. nie jest aż tak widoczny, jak w świecie sneakersów. Designerzy znanych marek śmiało prezentują odświeżone formy butów sprzed dwudziestu kilku lat.
Adidas Originals tym razem postawił na model z 1998, Ozweego, którego najnowsze wcielenie miało niedawno swoją premierę. Największe wrażenie robi jednak pomysł na jego promocję w Polsce. Zamiast bilbordów, team marketingowy zaproponował murale. I to nie byle jakie, bo… animowane.
Reklamy w formie krótkich filmików i animacji stają się coraz bardziej popularne w sieci. Dzisiejszemu konsumentowi nie wystarcza już bowiem tylko zdjęcie. Coś, co się rusza automatycznie przykuwa naszą uwagę. Animowane murale w realnym świecie to jednak pójście o krok wyżej. Artyści z Good Looking Studio, którzy stoją za wyjątkową reklamą, przemalowywali mural przy warszawskim metrze Politechnika aż 8 razy. Efekt końcowy w postaci animacji można oglądać na Instagramie.
Taka forma reklamy to świetne połączenie kultowej formy sztuki i współczesnych technologii. Brawo!