Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli chcesz mieć wpływ na przyszłość, to ją twórz. My to robimy – zmieniamy formaty naszych sklepów, które stają się większe. Klientom oferujemy coraz więcej – nie chodzi tylko o odzież, ale wartości dodane. Jak to się łączy z innowacjami? Chodzi o znalezienie balansu i o to, aby klient czuł się u nas dobrze – mówiła podczas 4 Design Days Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji, LPP SA. – propertynews.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.propertynews.pl/centra-handlowe/olimpia-patej-lpp-klient-stal-sie-bardziej-swiadomy-i-niecierpliwy,70718.html?fbclid=IwAR24e4FAS6U6JNYSuzmtnop44T75TYoRb6UdLMjRciiNz_frcngGf6rzrcg”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]