noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Strój dla fotografa wg Karla Lagerfelda

REKLAMA
noSlotData

Lagerfeld – nazwisko światowej sławy projektanta i nazwa drugiej marki samego Karla Ottona Lagerfelda. W odróżnieniu od głównej linii ta jest skupiona na bardziej dojrzałym, a przez to wymagającym kliencie.  Teraz może nim być fotograf na co wskazuje scenografia towarzysząca w zdjęciach do lookbooka.

W wiosenno-letniej kolekcji prym wiedzie biel z czernią, a towarzyszą im szarości i granaty. W takim tonie występują stylizacje formalne oraz smart casualowe.  Mamy tu  więc dobrze skrojone garnitury w kilku wersjach, swetry, a nawet kurtki – pikowane, skórzane, dwubarwne z użyciem czarnego lub kobaltowego.

W propozycji nie zabrakło również  kilku bardziej wybijających się zestawień. Jednym z nich jest tercet kolorystyczny – białe spodnie, czarna koszula, a do tego wszystkiego dobrana jest granatowa marynarka. Można też użyć  jej samej do ożywienia białego total looku.

Świat akcesoriów został skrócony do minimum. Zostawiono tylko trzy rodzaje butów –mokasyny, trampki, oksfordy – stylowy portfel i słomiany, niewielki kapelusz. Aby wszystkie nasze zakupy pomieścić przydałaby się torba. Lagerfeld na sezon wiosna-lato proponuje teczkę i coś bardziej większego, co pomieści wszelkie inne drobiazgi lub niewielki sprzęt w drodze na sesję.

fot. mat. prasowe

Autor: Rafał Cała

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES