To zdecydowanie tydzień Rihanny. Agencja PRowa artystki miała mnóstwo pracy, ale z jakim efektem. Miejski styl i funkcjonalność to najważniejsze elementy damskiej kolekcji sportowej marki PUMA na sezon S/S 2015 dla aktywnych, będących w ciągłym ruchu kobiet. Twarzą światowej kampanii jest Rihanna – ambasadorka marki PUMA.
PUMA na sezon S/S 2015 miłośniczkom aktywnego spędzania czasu proponuje pełen total look, dostosowany do różnego typu dyscyplin sportowych. Zestaw tworzą: dopasowany crop top, wzorzyste legginsy oraz innowacyjny model buta treningowego Pulse XT GEO, stworzony do treningów zarówno w sali, jak i na powietrzu. Kolekcja promowana przez Rihannę jest doskonałym połączeniem aktualnych trendów oraz najwyższej jakości sportowych materiałów. Odzwierciedla przy tym oryginalny styl gwiazdy, która jest uznawana za ikonę stylu.
W kolekcji PUMA zastosowano innowacyjne rozwiązania i nowe technologie, dzięki czemu tkaniny są jeszcze bardziej wytrzymałe, a ubrania z nich wykonane dają poczucie komfortu podczas treningu. Wodoodporna kurtka treningowa TRAINING CLASH zaprojektowana została z materiału o podwyższonej wytrzymałości na rozciąganie i rozdarcia. Uszyte z poliestru nowej generacji spodnie WT Clash Long są niezwykle elastyczne i nie elektryzują się podczas noszenia, a dzięki zastosowaniu technologii Dry Cell odprowadzają pot i wilgoć z dala od skóry.
Buty i wybrane elementy kolekcji reklamowanej przez Rihannę są dostępne w sklepach GO Sport i INTERSPORT na terenie całego kraju.