noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nicki Minaj, Bella Thorne i Gucci Mane z przesłaniem dla hejterów w nowej kampanii Diesla

REKLAMA
noSlotData

Diesel nie raz udowodnił już, że nie boi się angażować w dyskusje na tematy dotyczące kwestii społecznych. Rok temu marka zaprezentowała świetną kampanię, w której zachęcała do akceptowania siebie ze wszystkimi niedoskonałościami. To wyjątkowo ważny przekaz w dobie perfekcyjnie wystudiowanych zdjęć zalewających media społecznościowe i wykreowanych za ich pomocą ideałów piękna, które coraz mniej mają wspólnego z naturalnością. W tym sezonie Diesel porusza kolejny temat, niczym epidemia dotykający coraz więcej osób. Chodzi o hejt w sieci – Sznyt.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://sznyt.pl/2018/09/19/nicki-minaj-bella-thorne-gucci-mane-z-przeslaniem-dla-hejterow-w-nowej-kampanii-diesla/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES