noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Zegna przejmuje większość udziałów marki Thom Browne za 500 mln dolarów

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Włoski koncern Ermenegildo Zegna przejmuje 85% udziałów Thom Browne, a pozostałe 15% zostaje zatrzymane przez samego projektanta. Nabyte udziały szacuje się na 500 mln dolarów. 

Podobno, oprócz przejęcia akcji, w marce nie przewidywane są większe zmiany – firma ma zachować swój unikatowy styl i niezależność, a sam Thom Browne ma pozostać na stanowisku Chief Creative Officer. Włoski koncern ma odpowiadać za rozwój domu mody na globalnych rynkach.

Projektant wyznał w oświadczeniu, że jest bardzo dumny i podekscytowany z powodu współpracy z Zegną. Czuję, że ich zamiłowanie do najlepszej jakości i kunsztu jest zgodne z tym, w jaki sposób podchodziłem do moich kolekcji – przyznał.

Prezes grupy Zegna przyznał, że oprócz bezpośrednich korzyści w odniesieniu do jakości tkanin czy wsparcia produkcji, koncern będzie mógł wykorzystać globalny zasięg, aby jeszcze bardziej rozwijać sieć detaliczną Thoma Browna. Wizjonerskie podejście Thoma i jego unikalny punkt widzenia, pozwoliły mu stworzyć i pielęgnować rzeszę oddanych klientów. Bazując na tej na silnej podstawie stworzonej przez markę, ciągłym rozwoju damskiej linii oraz rosnącej popularności wśród millenialsów, wierzymy, że jesteśmy w stanie zbudować długoterminową wartość dla naszych interesariuszy – dodał w oświadczeniu Ermenegildo Zegna.

>>> Zobacz również: Chanel wprowadza kosmetyki do makijażu dla mężczyzn

https://www.instagram.com/p/BlnR1Nph3Ow/?taken-by=thombrowneny

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES