LONDYN — Kilka tygodni temu dowiedzieliśmy się, że Chanel zamierza otworzyć się na sprzedaż internetową szerszej gamy produktów, czyli ciuchów, butów i dodatków. Zanim jednak to nastąpi, firma zdecydowała o nawiązaniu współpracy z platformą net-a-porter.com i sprzedaży na razie tylko jednej serii dodatków Coco Rush. Sześć produktów zaprojektowanych przez Chanel’s Studio of Creation zadebiutuje na platformie już w środę, sprzedaż będzie otwarta tylko przez trzy tygodnie, a następnie zostanie wprowadzona do sklepów. Produkt ma przyciągać szerszą gamę klienteli, przede wszystkim przez to, że będzie dostępny na całym świecie. Możemy spodziewać się cen w granicach od 1,970 – 3,250 euro za pierścionki, the cuff od 19,000 euro.
To wyjątkowa kolekcja i niezwykle ważna dla całego domu mody Chanel. Grupa digital stworzyła “sklep w sklepie’ przy użyciu technologii w chmurze (Cloud Technology).
Chcieliśmy wprowadzić nasz produkt do sprzedaży internetowej, ale tylko w ekskluzywny sposób, od razu pomyśleliśmy o Net-a-porter, która ma mocny i ekskluzywny wizerunek a tym samym plasuje się w naszej filozofii – mówi Benjamin Comar, Dyrektor od międzynarodowej sprzedaży biżuterii i zegarków dla WWD. Comar dodał, że ta kolaboracja nie jest w żaden sposób powiązana z planami Chanel w pełnym wejściu marki na rynek e-commerce planowanym pod koniec przyszłego roku.
Alison Loehnis, prezes Net-a-porter.com, powiedziała, że platforma zawsze marzyła o współpracy z Chanel, a wirtualny butik jaki powstał na naszych serwisie to kwintesencja DNA marki. Sprzedaż ekskluzywnej biżuterii odnotowuje pokaźne wzrosty w ostatnim okresie i myślę, że czas na Chanel – dodała.
Autor: Urszula Wiszowata