Kanaryjski Ogród Botaniczny to celebracja życia, energii i przyrody, a MANGO wyraża to poprzez nową edycję Committed, kolekcji dla kobiet wyprodukowanej z naturalnych włókien.
Nowa kampania z udziałem modelki Arizony Muse, zrealizowana przez Alexandrę Nataf, łączy magię wody jako źródła życia z najnowszymi trendami we wzornictwie i zrównoważonej modzie.
Kreacje mają bardziej bohemiczny charakter niż we wcześniejszych edycjach i cechują je luźne fasony. Zostały uszyte z takich materiałów jak Tencel™, które nadają ubraniom lejący i kobiecy wygląd. Z poliestru z recyklingu i bawełny organicznej wykonano z kolei koszule w męskim stylu i ubrania o kroju oversize. Sukienki i ubrania w kolorze złamanej bieli, khaki i antracytowej szarości cechuje wyjątkowa świeżość, wysoce pożądana w tym sezonie.
>>> Przeczytaj również: CSR: Jak H&M wprowadził nowatorskie materiały, które zmieniły branżę mody
MANGO kontynuuje wypełnianie swojego zobowiązania do zrównoważenia poprzez program Take Action, obejmujący rozmaite inicjatywy dążące do stworzenia bardziej zrównoważonego modelu biznesowego.
W ramach tego zobowiązania firma realizuje takie projekty jak Second Chances, polegający na zbiórce używanej odzieży i obuwia. W zeszłym roku firma ustawiła ponad sto kontenerów w wybranych sklepach (w Hiszpanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Holandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii) i przewiduje zebranie 10 ton odzieży do końca tego roku.