noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Dlaczego INGLOT wybrał do współpracy J. Lo?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Piosenkarka Jennifer Lopez stworzyła linię składającą się z 70 produktów do makijażu. Kolekcja sygnowana jej nazwiskiem pojawi się w sprzedaży już 26 kwietnia. 

To pierwsza tak duża współpraca, na którą zdecydowała się polska marka kosmetyczna. Linia stworzona przez gwiazdę zawierać będzie między innymi: pudry, szminki, cienie do powiek, róże, bronzery oraz tusze do rzęs.

Lopez była bardzo silnie zaangażowana w tworzenie produktów. Obecna była podczas każdego etapu powstawania jej linii. Wybierała kolory, ustalała wygląd opakowań, uczestniczyła w kampanii promocyjnej, a także wymyślała nazwy dla poszczególnych produktów (kto nie chciałby mieć w swojej kosmetyczce bronzera Livin’ the Highlight?).

Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu – powiedział Grzegorz Inglot, Wiceprezes INGLOT USA. Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie – dodał.

Linię charakteryzują zaawansowane formuły produktów i szeroki wachlarz kolorystyczny – od subtelnych, a zarazem wyrazistych odcieni nude, przez połyskujące akcenty, aż do głębokich, zmysłowych kolorów idealnych do wykreowania makijażu w stylu smoky eyes. Bogata gama produktów pozwala na tworzenie niepowtarzalnych makijaży, inspirowanych stylem Jennifer – począwszy od naturalnego dziennego, po efektowny, wieczorowy look.

Zdjęcia do kampanii reklamowej wykonał jeden z najlepszych na świecie fotografów beauty – Solve Sundsbo.

>>> Przeczytaj również: INGLOT wkracza w rynek beauty z innowacyjnymi produktami do pielęgnacji skóry

To nie pierwsza współpraca gwiazdy z firmą kosmetyczną. Lopez była już między innymi ambasadorką L’Oreal, ale to pierwszy raz, kiedy gwiazda sygnuje linię swoim nazwiskiem i pracuje na każdym etapie jej powstawania. Chcę stworzyć coś, czego sama bym użyła, począwszy od kolorów, na jakości kończąc. Wybór gwiazdy nie jest przypadkowy. Lopez uwielbiana jest przez słuchaczy z Ameryki Łacińskiej, a to właśnie tu INGLOT planuje w tym roku rozszerzyć swoją działalność. Firma planuje otworzyć sklepy w Brazylii oraz Paragwaju.

https://www.instagram.com/p/BhLQXxyBRDV/?taken-by=inglot_cosmetics

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES