noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Surrealistyczny świat Dilligent

REKLAMA
noSlotData

Światło dzienne ujrzała kampania Langusta Lips marki Diligent, autorstwa fotografa Jana Kriwola. Kampania będzie promowała tegoroczną edycję Fresh Fashion Awards konkursu dla projektantów mody i akcesoriów, która wystartowała 28 lutego. 

Markę Diligent tworzy dwójka młodych projektantów – Szymon Mrózek i Marta Pospieszna. Duet wspólnie ukończył szkołę School of Form i podjął decyzję o założeniu marki modowej. Charakteryzuje ich indywidualizm i odwaga, nie boją się teatralnych konwencji. Każda odsłona marki Diligent jest unikatowa i ma swój wyrazisty, mocny przekaz.

Duet w zeszłym roku zachwycił swoimi projektami jurorów Fresh Fashion Awards 2017 powered by Noizz i został głównym zwycięzcą konkursu. W ramach nagrody otrzymali 500 tysięcy złotych na kampanię promocyjną w Grupie Onet, a także produkcję sesji zdjęciowej.

Sesja wizerunkowa marki Diligent autorstwa Jana Kriwola prezentuje nową kolekcję – Langusta Lips. Swoją najnowszą odsłoną projektanci pokazują, że w dzisiejszym świecie każde spojrzenie skierowane na człowieka czy obiekt jest subiektywne. Deformujemy i zniekształcamy obraz, nasz wizerunek w świecie, w rzeczywistości, gdzie każdy usiłuje przebić się ze swoim głosem czy opinią. Koncepcja zdjęć, którą wypracowaliśmy wraz z całym zespołem nawiązuje do stworzenia złudzenia, z którym zderza się odbiorca. Widzimy modeli, których zatapiamy pod wodą, zmodyfikowane sylwetki, które pozwalają dostrzec zniekształcenie obrazu spowodowane ludzkim spojrzeniem – opowiada Jan Kriwol, fotograf.

>>> Przeczytaj również: Najciekawsze wystawy modowe. Co zobaczyć?

Kolekcja Langusta Lips ma dwojaki sens. Odnosi się do kształtu langusty, jej rozbudowanego korpusu, kolorystyki – pomarańczowego, brzoskwiniowego, czy beżowego. Metaforycznie ukrywamy behawioralne podłoże, nawiązujące do deformacji ciała i twarzy – powiedzieli Szymon i Marta, projektanci marki Diligent.

Całokształt kolekcji Langusta Lips powstał przy współpracy z artystką Alicją Białą, której ideą było zmaterializowanie tytułowego Langusta Lips. Przy okazji tej odsłony nawiązano również współpracę z marką Adidas oraz projektantem Zulu Kukim. Jej efektem jest limitowana edycja butów, których forma odnosi się do sportu, będącego częścią DNA marki.

mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe

Modele: Patrycja, Kasia, Oskar l Neva Models; Janek l Rebel Models

Fotograf: Jan Kriwol l Photoby

Asystent fotografa: Łukasz Kuś

Art Direction: Zuza Słomińska l HART

Charakteryzacja: Aneta Chaber-Stankiewicz, Dominika Anna Koryciorz l Emerald Project

Stylizacja włosów: Magda Brojek, Agnieszka Wybierek

Retusz: Iza Zembrzuska

Produkcja: Ewelina Spólna, Ola Bladosz l 2koma7

 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES