noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Schwarzkopf dba o środowisko na Haiti. Na czym polega projekt?

REKLAMA
noSlotData

Projekt Milion Chances zatrudnia dziewczęta i kobiety na Haiti do usuwania plastiku z ulic. Inicjatywa przynosi podwójną korzyść: z jednej strony daje pracę, a z drugiej wspiera ochronę środowiska.

Firma Schwarzkopf podlegająca pod Henkel, która zajmuje się pielęgnacją włosów, dzięki nowej inicjatywie Million Chances pomaga w oczyszczaniu środowiska. Projekt, który powstał we współpracy z Plastic Bank, oferuje kobietom z Haiti pracę polegającą na oczyszczaniu ulic z plastiku, którego w tym regionie jest dużo. Jest to obopólna korzyść, bowiem bezrobotne kobiety dostają pieniądze oraz artykuły pierwszej potrzeby, a ponadto czują, że mogą mieć realny wpływ na planetę.

>>> Przeczytaj również: Witryna Vetements w Harrods zwraca uwagę na ważny problem społeczny

W specjalnych centrach Plastic Bank mieszkańcy Haiti mają możliwość naładowania telefonów komórkowych, skorzystania z internetu oraz wysłania swoich dzieci do pokoi ze światłem, w których mogą spokojnie i w dogodnych warunkach się pouczyć.

Marie-Ève Schröder, Corporate Senior VP International Marketing w Henkel Beauty Care wypowiedziała się dla portalu Cosmetic BusinessW kraju takim jak Haiti, który jest ukształtowany przez biedę i brak perspektyw, potrzeba wiele cierpliwości i trzeba zainwestować dużo czasu, pieniędzy i poświęcenia, aby odnieść jakikolwiek sukces. Dokładnie to robi projekt firmy Schwarzkopf Million Chances współpracując z Plastic BankW szczególności skupiamy się na codziennych potrzebach i problemach dziewcząt i kobiet.

Po zebraniu plastiku jest on sortowany, przetwarzany i dostarczany firmom w ramach recyklingu Social Plastic.

David Katz, założyciel i dyrektor generalny Plastic Bank wypowiedział się dla portalu Cosmetic Business: Nasz łańcuch zbiorów na Haiti angażuje ubogich, aby zamienić wykorzystanie tworzywa na pieniądze. Sprzedaż społecznego plastiku stanowi dochód dla biednych z całego świata.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES