noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Etyczna biżuteria Chopard i Marion Cotillard

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Chopard po raz kolejny promuje “czystą” biżuterię poprzez zaangażowanie Marion Cotillard do promocji kamieni wydobywanych w etyczny sposób: bez nadużywania siły roboczej i nie niszcząc natury.

Szwajcarski gigant zegarkowy zaprezentował tę inicjatywę wraz z Marios w Paryżu w ubiegłym tygodniu. W wydarzeniu uczestniczyły również Caroline Scheufele, wiceprezydent Choparda i Livia Firth, dyrektor kreatywna firmy konsultingowej Eco-Age. Ta ostatnia kolaboracja trwa od 2013 roku i to właśnie z tej współpracy powstał projekt Green Carpet Challenge.

Cotillard jest pierwszą aktorką, która rozpoczęła ruch Green Carpet Collection na czerwonym dywanie w Cannes dwa lata temu.

Zwyciężczyni Oscara zaprezentuje swój projekt biżuterii na festiwalu filmowym w maju.

Projektowałam, myśląc o tych wszystkich ludziach, którzy pracują przy kopalniach kamieni szlachetnych. To zupełnie zmieniło mój punkt widzenia i podejście do tego projektu – mówi Marion w rozmowie z WWD.

Dlaczego spełnieniem marzeń kobiety ma być kamień wydobyty kosztem cudzego nieszczęścia? To nie luksus! – dodaje.

Kopalnia diamentów, Zimabwe
Kopalnia diamentów, Zimabwe

Cotillard od dawna udziela się w ważnych inicjatywach społecznych chroniących środowisko. Ostatnio aktorka towarzyszyła nawet prezydentowi Francji, François Hollande w podroży na Filipiny, aby rozmawiać o problemach klimatycznych.

24 kwietnia będziemy mogli zobaczy zwiastun filmu dokumentalnego „The True Cost” w reżyserii Andrew Morgana o ‚fast fashion’ i o tragedii jaka miała miejsce w fabryce ubrań w Rana Plaza dwa lata temu. Film zostanie oficjancie zaprezentowany właśnie podczas festiwalu w Cannes 29 maja.

Dlaczego ludzie kupują te rzeczy? Ten świat jest popieprzony! – mówi Livia Firth z Eco-Age.

No właśnie, dlaczego?

Autor: Urszula Wiszowata

Artykuł z serii: “Promujemy ekologiczną modę.”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Chopard

eko

(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES