Już 14 lutego 2018 roku, na rynku zadebiutuje magazyn „Vogue Polska”. Tym samym dołączy do grupy 22 krajów, w których wydawany jest ten legendarny tytuł. Jednocześnie wystartuje też serwis www.vogue.pl. Premierowy, marcowy numer magazynu, dostępny będzie w szerokiej dystrybucji w całym kraju oraz w specjalnej przedsprzedaży.
Pierwszy numer „Vogue Polska” powstawał w ścisłej tajemnicy, przygotowywany przez kilkunastoosobowy zespół, którego członkowie mogą pochwalić się dużym doświadczeniem i sukcesami w zakresie dziennikarstwa, mody czy kultury. Na jego czele stoi Filip Niedenthal. Zastępcą redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz, a w roli editor at large występuje Małgosia Bela. Funkcję dyrektora artystycznego pełni Łukasz Aksamit. „Vogue Polska” jest podzielony na działy, którymi kierują: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Łukasz Modelski sprawuje funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i Public Relations.
W ciągu roku ukaże się 11 wydań magazynu – poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów to 160 tysięcy egzemplarzy.
Premiera: 14 lutego 2018
Cena: 16,90 zł
Przedsprzedaż: Vogue.pl