Burton zaprosił do współpracy Off-White™ i “Vogue“, aby wspólnie stworzyć limitowaną serię odzieży snowboardowej dla kobiet. Dziesięcioelementowa kolekcja, zapowiedziana już w październiku zeszłego roku, łączy w sobie logo Off-White™ z minimalizmem Selby Drummond (“Vogue”); elegancję z cenionymi technikami produkcji Burton.
https://www.instagram.com/p/BdyEGAOhYig/?taken-by=selbydrummond
Podobnie jak wiele innych dziewczyn, w okresie dorastania zaopatrywałam się w sprzęt na działach męskich, ponieważ oferta damska dopiero wchodziła wówczas na rynek. Burton był jedynym partnerem, z którym ja i Virgil rozważaliśmy współpracę – jest on nie tylko pionerem, jeśli chodzi o sprzęt do snowboardu, ale także towarzyszy kobiecym sylwetkom na stokach – mówi Selby Drummond.
https://www.instagram.com/p/BdyTD1uBd-g/?taken-by=off____white
Virgil Abloh dodaje: Cały proces rozpoczął się od wizyty w głównej siedzibie Burton w Burlington (stan Vermont), gdzie spotkaliśmy się z Gregorem Dacyshyn i zostaliśmy przez niego oprowadzeni po obiektach. W procesie tworzenia kolekcji za muzę posłużyło nam Selby. Jego charakter bardzo mnie zainspirował – ma w sobie coś z ulicy i elegancji jednocześnie. To podstawowe założenia ducha Off-White™. Nasza kolekcja to high fashion, jeśli chodzi o formę i jakość, ale posiada również elementy nieskładności i utylitaryzmu.
Limitowana kolekcja dostępna jest w wybranych sklepach OFF-WHITE, sklepie flagowym Burton w Nowym Jorku, sklepie Burton w Tokio oraz online.
Autor: Kinga Białek