Rodzina Beckhamów nie zwalnia tempa i z impetem wchodzi na rynek kosmetyczny. W zeszłym roku Victoria zaprezentowała światu swoją linię kosmetyków do makijażu, którą stworzyła przy współpracy z Estee Lauder, a teraz świat obiegła informacja o marce dla mężczyzn, którą stworzył David przy współpracy L’Oreal.
Marka będzie nosić nazwę House 99 i jak zaznacza L’Oreal: będzie to pierwsza od lat marka w portfolio firmy, która powstaje od zera. L’Oreal woli bowiem włączać istniejące już brandy do swojej kosmetycznej rodziny. Szacuje się, że marka Beckhama ma przynieść zysk w wysokości 50 mln dolarów w pierwszym roku działalności.
Czego możemy spodziewać się po linii Beckhama? Oprócz klasycznych kosmetyków, takich jak produkty do pielęgnacji twarzy czy włosów, w ofercie znajdą się specjalne balsamy, które pomogą dbać o tatuaże, a także kosmetyki pomagające zadbać o idealny zarost.