noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Reserved London, Fot. mat. prasowe

Reserved w Złotych Tarasach już otwarte

REKLAMA
noSlotData

Fani marki Reserved mogą się cieszyć unowocześnionym salonem marki właśnie otwartym w Złotych Tarasach. Dwa piętra zrealizowane w koncepcie wcześniej przetestowanym w Londynie w salonie na Oxford Street, teraz jest wdrażane do następnych lokalizacji w Polsce i nie tylko.

Do końca tego roku otworzymy kolejnych 20 salonów marek z grupy LPP. Ten salon Reserved jest 21. lokalizacją a zostało nam tylko 16 dni do zamknięcia 2017 roku. — Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji w LPP S.A.  Reserved kazał długo na siebie czekać. Złote Tarasy są bez wątpienia jedną z najbardziej atrakcyjnych lokalizacji handlowych na mapie Polski w której zakupów dokonało już 200 milionów klientów. Uzyskanie więc odpowiedniego miejsca, w samej galerii, o wystarczającym metrażu wymagało czasu i cierpliwości. Teraz 2.5 tysiąca m.kw. powinno zaspokoić potrzeby wszystkich zainteresowanych.

Salon Reserved został zrealizowany w koncepcie „Open to public”, który charakteryzuje się  minimalistycznymi, nowoczesnymi wnętrzami, bez zbędnych dekoracji. Ich podstawową cechą jest transparentność – klient widzi ofertę sklepu jeszcze przed postawieniem nogi w jego wnętrzu. Efekt ten osiągany jest dzięki zastosowaniu lekkich, łatwych do aranżacji mebli, a także energooszczędnego oświetlenia LED oraz dedykowanego oświetlenia w systemie DALI, które pozwala z dowolnego miejsca na świecie sterować natężeniem światła, temperaturą barwową czy dynamiką, tworząc „scenariusze oświetleniowe” – różne sceny w zależności od pomysłu, kolekcji czy pory dnia.

– Debiut Reserved na rynku brytyjskim wyznaczył nowe standardy dla działalności naszej firmy. Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim. Taki standard spełniają już nasze inwestycje w największych miastach Niemiec i w Londynie. Dlatego kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję – mówi Olimpia Patej, Dyrektor ds. Inwestycji LPP.

Złote Tarasy to jedno z najbardziej znanych i luksusowych centrów handlowych w Polsce, które rocznie odwiedza około 20 milionów klientów. Wielofunkcyjny kompleks, położony jest między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Dwupiętrowy salon Reserved wyeksponowany jest na parterze w pobliżu głównego wejścia.

– Jesteśmy przekonani, że usytuowanie naszego flagowca w tak prestiżowej lokalizacji przyniesie prognozowane efekty sprzedażowe. Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4.400 m2. – dodaje Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu LPP.

Polska firma odzieżowa kontynuuje strategię dynamicznego wzrostu poprzez rozwój sieci sklepów stacjonarnych i sprzedaży internetowej. W tym roku LPP zadebiutowało na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii.

Dora lokalizacja jest często miarą sukcesu brandu. Salon Reserved mieści się na drugim piętrze tuż obok ruchomych schodów. Czy LPP pobije kolejny rekord sprzedaży?

Autor: Ula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Reserved

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES