Femi Stories poszerza dystrybucję o salony 4Faces należące do grupy OTCF. To już drugi brand po Cardio Bunny, który zagości na stałe w butikach multibrandowych.
Odzież Cardio Bunny i Femi Stories jest skierowana do kobiet aktywnych, które lubią dobrze wyglądać. W centrum zainteresowania 4Faces znajduje się natomiast człowiek i jego rozwój sportowy. Komplementarne filozofie znalazły odzwierciedlenie w pierwszym multibrandowym salonie marki w Warszawie – czytamy w komunikacie prasowym właściciela marki 4F.
Pierwszy warszawski salon 4Faces w Galerii Północnej jest debiutem Femi Stories i Cardio Bunny w centrum handlowym. To ogromny krok w kierunku otworzenia nowych kanałów sprzedażowych dla marek modowych. W naszym asortymencie znajduje się ponad 50 marek sportowych. Stawiamy na jakościową ekspozycję oraz dajemy profesjonalne wsparcie. Współpracujemy z tymi brandami, które wyznają podobne wartości do naszych. Ponadto liczą się dla nas sportowy know-how, nowe technologie oraz unikalny design. Cardio Bunny i Femi Stories zdecydowanie spełniają te warunki, dlatego liczymy, że współpraca będzie korzystna dla każdej ze stron – powiedziała Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces.
Najnowsze kolekcje Cardio Bunny i Femi Stories są dostępne w nowym, multibrandowym salonie 4Faces w Galerii Północnej w Warszawie. Na blisko 1000 mkw. powierzchni powstał unikalny koncept sportowy, promujący aktywny styl życia w takich obszarach, jak trening, bieganie, pływanie, turystyka, sporty zimowe oraz rowery. Głównym atutem marki jest strefa Body Center, gdzie można uzyskać porady dietetyka klinicznego oraz trenera personalnego, którzy dopasują optymalne parametry treningowe do możliwości organizmu.
Autor: Ula Wiszowata