Ekskluzywna brytyjska marka obuwnicza łączy siły z hipsterską marką Off-White. Informacja została ujawniona na Instagramie domu mody Jimmy Choo pod hasłem 2 brands, 1 collaboration.
Marka Jimmy Choo nie jest chyba nikomu obca. Słynie głównie z eleganckich butów na obcasie, ale produkuje też torebki oraz inne akcesoria skórzane. Posiada również kilka perfum ze średniej półki cenowej, o kwiatowej i słodkawej nucie. Firma kilka miesięcy temu została wykupiona przez spółkę Michaela Korsa i to właśnie pod jej parasolem uczestniczy w nowych projektach.
Off-White to marka założona przez Virgila Abloha, który kiedyś był dyrektorem artystycznym albumu Watch the Throne powstałego w kolaboracji Kanye’go Westa z Jay Z. Ubrania Off-White są jedyne w swoim rodzaju, nie zawsze wpisują się w kanony najnowszych trendów, mają swój niepowtarzalny styl. Do wielbicieli marki należą najpopularniejsze modelki Instagrama, takie jak Gigi Hadid, Kendall Jenner oraz Hailey Baldwin.
Kolaboracja Jimmy Choo i Off-White może nieco zaskakiwać, gdyż obie marki mają zupełnie odmienne style. Brytyjski dom mody słynie z wyrafinowanych i eleganckich projektów, zaś Off-White hołduje raczej sportowemu, ulicznemu stylowi.
Efekty współpracy zobaczyć będzie można 28 sierpnia podczas Paryskiego Tygodnia Mody, gdzie marka Off-White zaprezentuje swoją nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2018.
Autor: Julia Gugniewicz