Prawdopodobnie nie ma w Polsce osoby, która nie znałaby marki obuwniczej Badura. Od 35 lat ubiera swoich klientów, którzy doceniają zmysłowość, elegancję i charakterystyczne dla marek premium rozwiązania.
Pasja tworzenia i chęć dostarczania ludziom produktów, które pozwalają się wyróżnić, dają radość, a do tego zapewniają wygodę – to wszystko przyświecało założycielowi marki – Zdzisławowi Badurze, kiedy otwierał niewielki warsztat rzemieślniczy w 1979 roku. Teraz, w 2017 r., pomimo upływu czasu te wartości nadal są żywe. Marka Badura dba o najwyższą jakość użytych materiałów, wzornictwo wpisujące się w najnowsze trendy modowe oraz o perfekcyjne wykonanie. Efektem tego sukcesu jest nie tylko uznanie klienta i wierność marce, ale stale rosnąca liczba sklepów i ekspansja zagraniczna. Aktualny stan to 56 sklepów w Polsce oraz 1 na Białorusi.
Czym brand podbija serca klientów od tak długiego czasu? Jak podkreśla sama marka – ponadprzeciętną wygodą użytkowania i niepowtarzalnym stylem butów. Czy to wszystko? Warto wspomnieć, że salony Badura charakteryzują się przyjazną atmosferą i wyjątkową troską o klienta. Będziemy w dalszym ciągu kłaść duży nacisk na najwyższą jakość obsługi klienta – w 2016 roku odnotowaliśmy bardzo dużą poprawę wskaźników jakościowych – wspominał Tomasz Wanowicz, dyrektor handlowy Badura S.A w rozmowie z Retailnet.
Choć produkt zawsze jest najważniejszy, to Badura doskonale radzi sobie z kwestiami marketingowymi. Przyzwyczaili oni już swoich odbiorców do realizowanych na najwyższym poziomie kampanii. Najnowsza sesja na sezon jesień-zima 2017/18 to już trzeci projekt marki Badura, w który zaangażowała się Aneta Kręglicka. Szlachetna uroda modelki perfekcyjnie wpisuje się w klasyczne, tradycyjne oblicze Badury, zaś najnowsza kampania w duecie z Anną Jagodzińską, stanowi odzwierciedlenie tych cech.
Wybór tych wyjątkowych kobiet nie jest przypadkowy. Ich szlachetność perfekcyjnie wpisuje się w tradycje obuwnicze Badury. W działaniach promujących nową kolekcję podkreślamy walory naszych produktów – jakość wykonania oraz ponadczasowy design – mówi Katarzyna Krawczyk, Dyrektor Marketingu marki Badura.
Kręglicka idealnie wpisuje się w filozofię marki – została także zaproszona do grona Badura Icons, a dla marki sama zaprojektowała buty. Bo Badura to brand wyjątkowo otwarty na zmiany i nowoczesność – bardzo chętnie podejmują współpracę z innymi znanymi nazwiskami w branży. Tradycja to jedno, a wyjście na przeciw potrzebom klienta to druga, tak samo ważna kwestia. Marka ma już za sobą współpracę z duetem Bizuu, a także z Lidią Kalitą.
>>>Czytaj również: HISTORIA FIRMY: Simple Creative Products wie, jak osiągnąć sukces
Badura idzie z duchem czas i to zasługuje na wyróżnienie. Ciekawe kooperacje, nowatorskie projekty przy zachowaniu jakości, oryginalne kampanie mają ujście także w zmianie logo tejże marki, które nawiązuje do inicjałów Zdzisława Badury. Połączenie delikatnej litery Z, która spaja bardziej masywną literę B to wyraz dualizmu marki Badura, która opiera się w równym stopniu na przywiązaniu do tradycji obuwniczych i współczesnym designie – wyjaśniał Tomasz Wanowicz w rozmowie z RetailNet.
W dobie szybkich zmian i stale to pojawiających się (lub znikających) marek, Badura niezmiennie utrzymuje swoją pozycję. Otwartość i podążanie za trendami sprawia, że marka ta może być jedną z niewielu, które zostaną z nami na dłużej – tak samo jak buty w ich wykonaniu. Śledzenie ich kampanii oraz działań to nie tylko estetyczna, ale i biznesowa przyjemność. I pozostaje być dumnym z tej polskiej marki.
Autor: Kaśka Michalak