noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

„Kate, co włożyłabyś, gdybyś weszła do sklepu Reserved?” Kampania na jesień-zimę 2017/18

REKLAMA
noSlotData

Reserved nie oszczędza ostatnio na marketingu. W najnowszej kampanii marki wystąpiła Kate Moss, druga najlepiej zarabiająca modelka w Wielkiej Brytanii. LPP jeszcze nigdy nie wchodziło na zagraniczny rynek z takim impetem.

Klienci Reserved wiedzą już, że twarzą najnowszej kampanii marki została Kate Moss. Zdjęcia z brytyjską supermodelką pojawiły się w sieci, na billboardach w Polsce i na plakatach w Londynie, w którym Reserved 6 września otworzy swój pierwszy sklep. Jednak dopiero teraz zaprezentowano wszystkie 15 czarno-białych fotografii z Kate w roli głównej.

To dobry czas na kampanie z Moss. Od kilku tygodni możemy oglądać modelkę w przepięknej kampanii perfum Calvina Kleina „Obsessed”. Sentymentalny film sprzed dwóch dekad oczarowuje nawet tych średnio zainteresowanych światem mody. Reserved nie mógł trafić więc lepiej.

Kate Moss w londyńskim studiu stanęła przed obiektywem Daniela Jacksona. Fotograf, który na co dzień współpracuje z takimi tytułami jak: Love, i-D, brytyjski i niemiecki Vogue, WSJ czy Allure. I tu podobnie wracamy do historii ponieważ inspiracją do stworzenia klimatycznych fotografii były najsłynniejsze zdjęcia Moss z lat 90. autorstwa Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Na moodboardzie przygotowanym przed sesją nie zabrakło także obrazów z lat 70. – to właśnie klimat tamtych czasów Jackson przeniósł na kadry kampanii Reserved.

Co włożyłabyś, gdybyś weszła do sklepu Reserved?”. Takie pytanie zadano Kate Moss przed sesją. Modelka wraz ze George’em Cortiną wybrała z kolekcji polskiej marki na jesień i zimę 2017/2018 ubrania w swoim ulubionym stylu. Na zdjęciach zobaczymy ją więc w: prostych czarnych bluzkach, minispódnicach, bieliźnianych sukienkach wykończonych koronką albo odszytych z aksamitu, lakierowanym płaszczu i ramonesce   oraz w czarnym ekologicznym  futrze. Prawdziwym “fashion statement” nadchodzącego sezonu jest skórzany płaszcz pokryty PVC w odcieniu bakłażana.

Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate”- podsumowała Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki.

Fotograf – Daniel Jackson
Stylista – George Cortina
Stylista – Karolina Gruszecka
Scenografia – Max Bellhouse
Włosy – Sam Mcknight
Makijaż – Lisa Butler
Dyrektor marketingu – Monika Kapłan
Dyrektor artystyczny – Adam Babinek
Koordynator projektu – Małgorzata Bruska
Produkcja – Warsaw Creatives

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES