Marka PUMA inspiruje kobiety na całym świecie, żeby żyły w zgodzie ze sobą. Z tego powodu raz jeszcze łączy siły z Carą Delevingne i oficjalnie prezentuje długo wyczekiwany cykl dokumentalny pod hasłem „DO YOU”. Premiera miała miejsce w londyńskim Central Saint Martins College. Cara spędziła ostatnie miesiące na poszukiwaniu i nawiązywaniu dialogu z kobietami z wyjątkowymi historiami, rozważając wspólnie sposoby na zmianę i ulepszenie naszego świata ze swojego punktu widzenia. Ramię w ramię z PUMĄ stworzyła dokumentalny cykl składający się z 4 krótkich filmów, nie bojąc się poruszyć ważnych tematów – od wyzwań i siły młodości, po poezję, problem prześladowania i samoobronę.
Założeniem kampanii „DO YOU” jest wspierać i zachęcać kobiety ze wszystkich krajów, by z nieustraszonym sercem skupiały się na swoich mocnych stronach i zdobywały świat. Każdy zasługuje, by jego głos został usłyszany, podobnie jak każdy ma prawo odmienić swoje życie oraz życie tych dookoła siebie.