Spółka OTCF, właściciel sportowej marki Outhorn, do końca roku 2017 otworzy 4 sklepy monobrandowe marki. Pierwszy z nich zostanie otwarty w Galerii Echo w Kielcach już 4 sierpnia. Następnie zostaną otwarte 2 sklepy outletowe w Wrocław Fashion Outlet oraz Kraków Modliniczka Factory Outlet. W grudniu marka Outhorn pojawi się w City Center w Rzeszowie. Otwarcia to kolejny etap rozwoju spółki OTCF, która jest właścicielem m.in. marki sportowej 4F.
Decyzja o otwarciu sklepów własnych OUTHORN, najstarszej marki sportowej w naszym portfolio, została podjęta w oparciu o potrzeby naszych klientów, którzy szukają wielofunkcyjnych produktów do amatorskiego, często sporadycznego uprawiania sportu oraz do wygodnego noszenia na co dzień. Otwieramy 2 salony regularne w Kielcach i Rzeszowie, a także 2 sklepy outletowe w dużych miastach, to jest we Wrocławiu i Krakowie. Na podstawie analiz pierwszych tygodni ich funkcjonowania podejmować będziemy decyzję o kolejnych otwarciach – mówi Wojciech Mikulski, członek zarządu spółki OTCF odpowiedzialny za nowe inwestycje.
>>>Czytaj również: MARKETING: Jak dobra współpraca i nazwisko wpływa na sprzedaż
Otwarcia sklepów Outhorn sygnowane będą nazwiskiem ambasadorki marki, Doroty Gardias. W salonach pojawi się m.in. kolekcja Sport Up selected by Dorota Gardias, składająca się z linii treningowej, w tym także odzieży fitness, trekkingowej oraz narciarskiej.
Otwarciom sklepów towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa Misja Sierra Nevada, której najważniejszym elementem będzie konkurs konsumencki, w którym do wygrania będą 3 dwuosobowe wycieczki do pięknego regionu Hiszpanii Sierra Nevada, w którym odbyła się także sesja zdjęciowa promująca kolekcję jesień-zima 2017/2018. Do wygrania będą także zestawy i akcesoria narciarskie. Aby wziąć udział w akcji, trzeba będzie kupić produkt marki Ourhorn, zachować paragon oraz zrobić sobie zdjęcie pokazujące przygotowania do misji Sierra Nevada, które następnie umieszczone zostanie w galerii konkursowej na dedykowanej stronie akcji.
Outhorn to marka odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet i mężczyzn w wieku 20-35 lat oferująca produkty ekonomiczne, ale także funkcjonalne i w nowoczesnym stylu. Marka charakteryzuje się produktami wielofunkcyjnymi przeznaczonymi do amatorskiego uprawiania sportu oraz noszenia na co dzień. Obecnie odzież Outhorn można kupić w multibrandowych sklepach sportowych na terenie całej Polski. Marka należy do spółki OTCF, właściciela marki sportowej 4F oraz sklepów multibrandowych 4Faces.
Autor: Kaśka Michalak