SPONSOR SERWISU
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Czy Modo się zamyka

Czy Modo się zamyka? Nie do końca

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Od kilku dni dochodzą nas słuchy, że Dom Mody Modo przestaje działać. Powodem zamknięcia kompleksu butików ma być nieprzyjęty przez konsumentów koncept galerii.

Informacja o zamknięciu galerii posiadającej ok. 350 butików nie jest do końca prawdziwa. Centrum Łopuszańska 22, którego otwarcie jest zaplanowane na 8 czerwca br. to po prostu nowa nazwa Modo odzwierciedlająca strategiczne zmiany w galerii.

Nowoczesna przestrzeń handlowa będzie dedykowana klientom, dla których liczy się stosunek jakości do ceny. Jest to odpowiedź na potrzeby obecnego rynku. W ofercie centrum znajdziemy takie marki jak m.in. Wólczanka, Ochnik czy Ziaja. Otwarta zostanie również Biedronka.

>>>Czytaj również: Nowa strategia LPP, właściciela Reserved, zaczyna działać

 

Autor: Monika Szabelska

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES