noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

#CareerMonday Rewolucyjne zmiany kadrowe na polskim podwórku

REKLAMA
noSlotData

W polskim światku mody oraz biznesu internetowego duże zmiany! W ostatnim czasie pojawiła się cała masa rewolucji kadrowych. Kto zmienił swoje stanowisko?

Monika Kapłan x Reserved

Monika Kapłan z początkiem maja objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu w marce Reserved. Jako dyrektor marketingu Reserved będzie odpowiedzialna za marketing globalny w 19 krajach, w których obecne są marki LPP oraz projekt strategiczny: wprowadzenie marki na rynek brytyjski. Monika Kapłan zajmie się również strategią marki Reserved oraz odświeżeniem jej wizerunku.

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Monika Kapłan po kilku latach przerwy wraca do LPP

Justyna Majka x Sofralux

Justyna Majka, z powodzeniem pełniąca stanowisko redakotr działu moda portalu FashionPost.pl, zmienia kierunek. Od niedawna PR Digital Manager w spółce Sofralux, dla której buduje rozpoznawalność marek z sektora beauty (essence, Catrice, Deborah Milano, Weleda i Puressentiel), z uwzględnieniem mody oraz najnowszych trendów.

Swoje doświadczenia zbierała jako recenzentka mody, juror konkursów (Fashion Designers Awards, Cracow Fashion Awards oraz Viamoda) oraz autorka bloga Fashion Promoter. Jej publikacje można znaleźć na portalu Fashion Post, Gazeta.pl, Wp.pl oraz w magazynie “Lounge”. Przeprowadziła liczne wywiady z projektantami, top modelkami oraz znanymi osobowościami i specjalistami branży mody.
W centrum jej zainteresowań znajdują się prężnie rozwijające się marki odzieżowe.


Joanna Mroczkowska x HapersBazaar.pl

Do tej pory szef działu moda w serwisie Polki.pl dla wydawnictwa Edipresse. Obecnie Joannę można wirtualnie spotkać w HarpersBazaar.pl (Marquard) na stanowisku Redaktor Prowadzącej.


Justyna Duszyńska x Marquard

Współzałożycielka Fashion Post od maja współpracuje na zasadach partnerskich z Wydawnictwem Marquard, gdzie pełni stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. Zakres obowiązków dotyczy wspólnej sprzedaży reklam, promocji i wymiany kontentu, a także sprzedaży wydarzeń specjalnych.

Justyna Duszyńska to jedna z najbardziej rozpoznawalnych modelek lat 90. Związana jest z branżą reklamy i marketingu od ponad 15 lat, doświadczenia zdobywała m.in. w Hachette Filipachi Polska oraz Burda International.


Kasia Czubak x Marquard

Wydawnictwo Marquard w ostatnim czasie zyskało wielu wybitnych autorów – w tym Kasię Czubak. Po 1,5 roku pracy dla VuMag jako redaktorki mody, Kasi przyjdzie spróbować swoich sił na tym samym stanowisku, jednak w zupełnie innym środowisku. 


Katarzyna Zielonka x NaTemat

Teraz opowiada za rozwój kategorii lifestyle w obszarze wszystkich serwisów Grupy NaTemat – w tym w lifestyle’owym magazynie BLISS, biznesowym INNPoland.pl, parentingowym Mamadu.pl oraz satyrycznym ASZDziennik.pl. Jednocześnie jest zastępcą dyrektora biura reklamy. Wcześniej pracowała dla magazynu „Maleman”.


Grażyna Olbrycht rezygnuje z Onet RASP

Grażyna Olbrych funkcję redaktor naczelnej VUMag.pl objęła w lutym 2013 roku. Z czasem zaczęła pełnić funkcję redaktor naczelnej wszystkich serwisów lifestyle’owych tejże grupy. Razem z nadejściem sierpnia br. współpraca Grażyny Olbrycht dobiegnie końca, co potwierdza Agnieszka Odachowska. Jej dotychczasowe obowiązki zostaną podzielone pomiędzy inne zespoły redakcyjne.

Olbrycht w latach 2003-2009 była redaktor naczelną miesięcznika “Glamour”, wcześniej pracowała m.in. w “Pani Domu” i “Gracji”.


Małgorzata Brychcy x Sante

Producent zdrowej żywności, firma Sante, zyskała w swych szeregach Małgorzatę Brychcy. Gonia, od marca tego roku pełni stanowisko specjalisty ds. marketingu od marca. Do moich obowiązków należy planowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii marketingowych dotyczących marek Sante. To zupełnie nowa branża, gdyż do tej pory Brychy związana była z branżą fashion: odpowiadała za marki Allegro, Lorenz, Tyskie, Żubrówka, 303 avenue, Viola Piekut, Cardio Bunny, Zaquad czy reklamę w magazynach z portfolio wydawnictwa Marquard (Cosmopolitan, Joy, Shape, Esquire i Playboy), a także realizując działania PR pod własnym szyldem MB Communications.  Gonia ukończyła studia (BA) Hons na University of Huddersfield na kierunku Media, TV Production, a następnie studia podyplomowe Public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Autor: Kaśka Michalak

>>> Czytaj również: Z Sanoka do Nowego Jorku, czyli jak zrealizować marzenia o pracy za granicą. Wywiad z Weroniką Sobolak- managerką Facebooka

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES