Marka PROSTO z sezonu na sezon zaskakuje i inspiruje. W wykonaniu brandu lato 2017 to połączenie fascynacji kolorystyką zdjęć modowych z lat 70. i pop-artu lat 80. Pastelowe odcienie oraz charakterystyczne printy – to wszystko znajdzie się w najnowszej kolekcji.
Kolekcja SS17 to także wyjątkowa współpraca marki z legendarnym, francuskim fotografem Jeanem Danielem Lorieux, znanym z artystycznych kooperacji z tak wybitnymi artystami jak Andy Warhol. Największą sławę przyniósł mu wydany w 1982 roku album Coconuts, uznany w lutym 2017 r. przez hiszpański magazyn “Vogue” za jeden z najbardziej pożądanych albumów modowych.
Coconuts zafascynował także projektantów PROSTO i to właśnie z niego pochodzą dwa zdjęcia, które zostały umieszczone na ubraniach wraz z autografem JD Lorieux. Prosto x Lorieux to m.in. bluzy unisex oraz męskie i damskie t-shirty, wpisujące się w pastelowy klimat całej letniej kolekcji.
Sesja do kampanii PROSTO SS 2017 autorstwa Adama Plucińskiego, nawiązująca bezpośrednio do twórczości Lorieux, zrealizowana została na bajkowej greckiej wyspie Santorini.