Otwarcie nowego sklepu teoretycznie może przejść bez echa – jednak na pewno nie wtedy, gdy nowe miejsce otwiera Dior. Inaugurację otwarcia butiku w Tokio uświetnił pokaz mody haute couture oraz prezentacja męskiej kolekcji.
Kolekcję oraz pokaz dedykowany otwarciu dyrektor kreatywna Maria Grazia Chiuri przygotowała specjalnie na tę okazję. Choć sylwetki zaprezentowane zostały już podczas Paryskiego Tygodnia Mody, kolekcja została wzbogacona o 8 dodatkowych, dotąd nieprezentowanych, propozycji.
Dior w ten sposób podkreśla swoją silną więź z Japonią, na której rynku jest bardzo silnym graczem.
Uważam za niezwykle ważne, by pokazywać couture w Japonii. Tutaj jest publiczność, która docenia tę wartość. Couture jest bardzo blisko związane z Japonią – ludzie tu mają poczucie tradycji, dziedzictwa. Jestem więc pewna, że to docenią – powiedział Chiuri.
OGLĄDAJ DALEJ…