Słynne nowojorskie domy towarowe, takie jak Macy’s czy Bergdorf Goodman, planują bożonarodzeniowe wystawy z co najmniej rocznym wyprzedzeniem. Przygotowanie takiej scenerii to nie lada wyzwanie. Ogrom pracy specjalistów, ale też nieunikniony nakład finansowy.
W tym roku do świątecznych zakupów w Nowym Jorku zachęcają bajkowe witryny stworzone przez zespoły takich sklepów jak: Lord & Taylor, Berney’s, Macy’s, Nordstrom, Bloomingdales i oczywiście Bergdorf Goodman.
Magazyn NY Times opublikował swoje typy w kilku kategoriach:
Najpiękniejsza witryna: Bergdorf Goodman pod tytułem Destination Extraordinary
Witryna dedykowana dzieciom: Lord & Taylor Enchanted Forest i Święty Mikołaj w Macy’s Herald Square
Najlepsza muzyka: Saks Fifth Avenue Land of 1,000 Delights
Najpiękniejsze światła: Tiffany’s
Najbardziej kreatywne: Barney’s
Oglądaj dalej…