noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Przykład kreatywnej kampanii marketingowej: Mommy To Be ANIA KRUK for COCCODRILLO

REKLAMA
noSlotData

Ania Kruk for Coccodrillo – tak się nazywa najnowsza kolekcja biżuterii, która jest początkiem dłuższej współpracy polskich marek – biżuteryjnej Ania Kruk oraz odzieży dla dzieci Coccodrillo.

Kolekcja to trzy linie produktowe, na które w sezonie jesień-zima 2016 składają się łańcuszki, kolczyki i bransoletki ze srebra rodowanego. Cały koncept kolekcji zaprojektowany został w delikatnych kolorach bieli, pudrowego różu oraz szarości. Barwy te, dominujące również w scenografii eventu, pojawiają się na sznureczkach dostępnych bransoletek. Jedynie do kompletu serduszek Ania Kruk wraz z projektantką Coccodrillo – Agnieszką Nowak, wybrały czerwony sznurek jako ukłon w stronę klientek, które wierzą, że ten kolor przynosi szczęście.

fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA

Goście spotkania z zainteresowaniem poznawali kolekcję oraz liczne inspiracje za sprawą których powstała. Pierwsza z linii – ILUSTRACJE – to zawieszki w kształcie zwierzątek, inspirowane odręcznymi rysunkami. Druga linia, pod nazwą MINI-ME podkreśla jedyną w swoim rodzaju więź między bliskimi sobie osobami. Naszyjniki i bransoletki występują tutaj w parach, niektóre natomiast są komplementarne, uzupełniają się – mniejszy element został wycięty z większego, jest jego częścią. Natomiast trzecia z linii – DLA MAMY to dwa wzory naszyjników z grawerowanym napisem Best Mom Ever bądź Super Mama. Współpraca Ania Kruk for Coccodrillo planowana jest na kilka kolejnych sezonów.

scena z: Anna Kruk, fot. Podlewski/AKPA
scena z: Anna Kruk, fot. Podlewski/AKPA
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES