noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Dlaczego Peter Dundas ponownie zmienia pracę i opuszcza Roberto Cavalli’ego

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Peter Dundas ponownie opuszcza swoje stanowisko! — pisze w ostatnich dniach prasa branżowa odpowiadając na oficjalny komunikat spółki.

Jeszcze niespełna dwa lata temu Kim Kardashian pokazywała się na czerwonym dywanie Met Gali w sukience marki Roberto Cavalli. Była to jedna z pierwszych kreacji  zaprojektowanych przez nowego wówczas dyrektora kreatywnego Petera Dundasa. Chociaż czy aby na pewno nowego? To była już druga przygoda Dundasa z Cavallim. W latach 2002-2005 Peter pracował u boku samego Cavalliego jako starszy projektant.

Peter Dundas, Norweg z pochodzenia, ma dość bogate CV i całkiem pokaźne doświadczenie w branży modowej. Zanim wyjechał do Paryża to w 1992 roku ukończył nowojorski Parsons University, gdzie dzięki godzinom spędzonym na rysowaniu wyrobił w sobie wyczucie damskiej sylwetki. Następnie projektant pracował w najbardziej znanych domach mody: Dundas ma na swoim koncie 8 lat współpracy z Jean-Paul Gaultierem, pracę dla marki Christian Lacroix, a pod koniec 2005 roku Peter stał na czele francuskiego domu mody Emanuel Ungaro. W 2008 roku został dyrektorem artystycznym marki Pucci i jednocześnie współpracował z Yves Salomon i projektował futra dla marki Revillon. Trzy lata spędzone w zespole Pucci okazały się być niezwykle produktywnymi. Dzięki Dundasowi marka ponownie objęła przodującą pozycję na rynku dóbr luksusowych.

Może Dundas nie zdążył zrealizować wszystkich postawionych celów u boku Cavalliego, ale bez dwóch zdań tchnął w markę nowe życie i odświeżył jej wizerunek. Każda z jego kolekcji była propagandą hedonistycznego nastroju, krzyczała seksownością i soczystymi barwami. Długie, lejące suknie w printy zwierzęce zastąpił ozdobami etnicznymi. Ostatnią kolekcję, którą Peter Dundas zaprezentował na sezon wiosna-lato 2017 podczas Mediolańskiego Tygodnia Mody, daje do zrozumienia, że te rzeczy nie są dla dojrzałych kobiet, które chcą pokazać się światu, a dla dziewczyn, które chcą się pobawić.

Nie wiadomo z jakim domem zwiąże się Peter w przyszłości, nie wiadomo również kto zajmie jego miejsce w domu mody Roberto Cavalli.

Autor: Urszula Wiszowata

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES