noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

MARKETING: Kto kogo potrzebuje bardziej: moda sportowców czy sportowcy mody?

REKLAMA
noSlotData

Okazuje się, że sportowcy potrafią sobie radzić nie tylko na stadionach i w halach, ale również na planie kampanii wizerunkowej dla największych marek i domów mody. Złote medale, genialne wyniki i pobite rekordy tylko zachęcają projektantów do angażowania atletów w swoje działania. Przypominamy kampanie, które były głośne i zdecydowanie powiększyły stan konta sportowców, którzy w nich uczestniczyli.

David Beckham i H&M

Choć David Beckham występował już w niejednej kampanii, to właśnie ze szwedzką sieciówką działa regularnie i wciąż poszerza swoją obecność w H&M. Zaczęło się od bielizny po to, aby teraz przejść do całej linii ubrań. Beckham w reklamach udowadnia nie tylko, że pomimo upływu lat nadal jest w świetnej formie, ale również pokazuje, że ma dystans do siebie, potrafi się śmiać z siebie i ma genialnie poczucie humoru, co pokazują jego ostatnie kampanie z Kevinem Hartem.

źródło: fashionista.com
źródło: fashionista.com

Czytaj dalej…

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES