Omega rozwija asortyment i rusza na podbój świata … Nie, nie zegarków.
Legendarna szwajcarska marka zegarmistrzowska wprowadza swoją pierwszą kolekcję okularów przeciwsłonecznych. Produkty, stworzone we współpracy z włoską firmą Marcolin Eyewear, są dedykowane zarówno paniom, jak i panom. To kolejny krok w rozwoju marki OMEGA, której jakość i poziom rzemiosła znamy dzięki zegarkom i biżuterii, jaką tworzy od lat. Nie da się również ukryć, że to krok w przyszłość i utworzenie kolejnej gałęzi sprzedaży dla firmy.
Inspiracją dla kolekcji były; dziedzictwo marki oraz jej produkty. Projektanci odnaleźli w nich wiele estetycznych i technicznych detali, które sprawiły, że wzornictwo każdej pary jest unikalne. Bliższe spojrzenie pozwoli odnaleźć wiele charakterystycznych wzorów: kwiaty znane z biżuterii OMEGA, legendarne pazurki modelu Constellation, zawiasy naśladujące koronkę zegarka, błyszczące, czarne powierzchnie przywodzące na myśl ceramikę w kolekcji OMEGI.
Pierwsze modele są już dostępne w butiku marki przy Pl. Trzech Krzyży w Warszawie.
Autor: Urszula Wiszowata