noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Nike i Spotify ze wspólnym pomysłem “My tempo”

REKLAMA
noSlotData

Nike i Spotify wspólnie promują pozytywny wpływ biegania do muzyki przy okazji maratonów dla kobiet na 10 kilometrów w Londynie. Kampania ma na celu zachęcenie Pań do aktywności fizycznej. Efekty są zaskakujące. 

Panie po ściągnięciu aplikacji My Tempo musiały odpowiedzieć na trzy pytania związane z wyborem muzyki, a następnie przypisane do jednej z grup biegaczek. W ten sposób powstała idealna playlista dla każdej z nich.

Dodatkowo Spotify ustawił scenę pop up, na której użytkowniczki mogły przekonać się na czym polega aplikacja. Było to możliwe dzięki animacjom na monitorach, wibrującym scenom czy nawet imprezie silent disco w dniu maratonu. 78% z 10 tys. biegaczy skorzystało z aplikacji i stworzyło swoje playlisty. 61% z nich było w wieku 18- 34 lat.

Na czym polega aplikacja? Zobaczcie sami.

https://youtu.be/0fZBqV_yMq4

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES